Ekonomiadministratörtill Xamera Linköpingskontor

Xamera AB / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xamera AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Xamera söker Ekonomiadministratör- Är du vår nästa talang? Är du en strukturerad och detaljorienterad person med intresse för ekonomi och administration? Studerar du och söker en spännande utmaning vid sidan av studierna eller är du redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Ekonomiassistent hos oss på Xamera!
Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Linköping, Göteborg, Stockholm och Malmö.
Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential.
Om rollen som Ekonomiadministratör Som Ekonomiadministratör kommer du att ha en central och stödjande roll i ekonomifunktionen. Det är en bred roll där arbetsuppgifter så som fakturering och administration ligger i fokus. System som du kommer att använda dig av är Fortnox ochMilltime.Om du är en person som trivs med siffror, har ett öga för detaljer och gillar administrativa uppgifter, då är denna roll något för dig!
Arbetsuppgifterna innefattar b.la.
Fakturering: Hantering av kundfakturor, säkerställande av att fakturor skickas i tid och är korrekt registrerade.
Leverantörsreskontra: Behandling och kontering av leverantörsfakturor samt hantering av betalningar.
Ekonomiadministration: Underhåll och uppdatering av våra ekonomisystem, inklusive uppläggning av nya konsulter och kunduppgifter.
Allmänna administrativa uppgifter: Stödja ekonomiavdelningen med övriga administrativa uppgifter som kan behövas i det dagliga arbetet.

Vi söker dig som:
Har en fallenhet för administration och siffror
Som person är du strukturerad, detaljorienterad och ordningsam
Vi ser att du antingen studerar eller har studerat inom området och/eller har ett nyfiket intresse och vill lära dig mer
Är flytande i både svenska och engelska, i både tal och skrift.

Vad erbjuder vi?
En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team.
Möjligheter till personlig och professionell utveckling
En utvecklande roll där du får möjlighet att växa i takt med organisationen

Ansökan Är du vår nästa Ekonomiadministratör? Skicka in din ansökan med CV där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Start: Enligt överenskommelse.
Tjänsten är på 50 % men en högre sysselsättningsgrad kan komma att bli aktuell.
Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: christoffer.kooij@xamera.se
Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Xamera AB (org.nr 556935-6735), https://xamera.se/

Arbetsplats
Xamera

Jobbnummer
9009802

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xamera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xamera AB: