Ekonomiadministratör till offentlig verksamhet
Perido AB / Ekonomiassistentjobb / Ale
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Ale,
Alingsås,
Vårgårda,
Lilla Edet,
Essunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Ale,
Trollhättan,
Härryda,
Borås,
Vara eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av ekonomiadministration och då främst inom kundreskontra? Är du en ordningsam och strukturerad person som har ett sinne för siffror? Vill du arbeta inom en offentlig verksamhet som arbetar med målsättningen att alla ska trivas och ha samma förutsättningar till ett gott liv? Då kanske du är rätt person för tjänsten!
Perido söker nu en ekonomiadministratör till vår kund med verksamhet inom den offentliga sektorn. Kundens uppgift är att främja samhällsservicen i Ale kommun och ekonomiavdelningen behöver nu stärka upp redovisningsenheten under en period. Tjänsten utgår från deras kontor i Alafors.
I rollen som ekonomiadministratör kommer du främst att sköta arbete kring kundreskontra så som fakturering, inhämtning och rättning av betalningsfiler, kravhantering samt kundkontakt. Vidare kommer du att stötta avdelningen med övergripande ekonomiadministrativa arbetsuppgifter inom redovisningsenheten, detta kan innebära uppgifter så som registeruppdateringar m.m. Vi tror att du som söker är flexibel gällande arbetsuppgifter och ditt arbete präglas av noggrannhet och struktur. Du har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller ekonomiadministratör och känner dig trygg i arbetet med kundreskontra och att ta dig an nya arbetsuppgifter. Är du rätt person för uppdraget? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2016-10-19Kravprofil för detta jobb• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Minst ett (1) års erfarenhet från ekonomiskt arbete, där bland kundreskontra
• Goda kunskaper inom MS-Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Meriterande
• Tidigare arbetat inom offentlig verksamhet
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 2 månader, med god chans till förlängning i 10 månader.
Start omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14376JS i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb14376JS
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seSökord: kundreskontra , ekonomiassistent , ekonomiadministratör , ekonomi , administratör
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 14376JS
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 3115099
Observera att sista ansökningsdag har passerat.