Ekonomiadministratör till mindre bolag inom verkstadsbranschen
SJR AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
SJR söker en ekonomiadministratör på 100 % för ett uppdrag hos vår kund med start omgående. Tjänsten är permanent och du kommer efter en periods konsultinhyrning att bli direkt anställd hos vår kund som är ett familjeföretag med 17 anställda. Vår kund är belägen i Hisings Backa, Göteborg.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
I rollen som ekonomiadministratör kommer du att arbeta brett med både ekonomi och administration. Du arbetar tätt tillsammans med bolagets ena ägare men ansvarar samtidigt själv fullt ut för dina arbetsuppgifter. I din roll ligger fokus på fakturering, kund- och leverantörsreskontra, avstämningar vid månadsbokslut, betalningar av leverantörsfakturor och tidsredovisning samt posthantering men du kommer även att arbeta med andra på ett mindre kontor vanligt förekommande uppgifter. Har du tidigare arbetat i VISMA Business är det ett stort plus.
Vi söker dig som är prestigelös som person och som tycker att det är roligt att hoppa in och hjälpa till med det som behövs för dagen oavsett om det är att skjutsa kunder/leverantörer vid speciella tillfällen eller att fixa aktiviteter. Vi ser gärna att du har arbetat med fakturering, reskontra och avstämningsarbete tidigare och att du har en personlighet som gör att du skulle trivas på ett mindre bolag med stor flexibilitet. För att passa in hos vår kund ser vi även att du är lättsam, ansvarsfull och initiativtagande. Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson på telefonnummer 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-08-31ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Karlsson +46 31-3335488, +46 766471653
FöretagSJR AB Göteborg
AdressSJR AB Göteborg
Kungsgatan 48B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3022370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.