Ekonomiadministratör med erfarenhet av projekt, start omgående

BrainPeople AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BrainPeople AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-12-02

Arbetsuppgifter
Arbetsbeskrivning: Som ekonomiadministratör så kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med fakturering av konsulters tidrapporterade timmar i projekt. Du kommer att administrera kring olika projekts arbetstimmar samt justera priser i systemet. Arbetet innefattar även en del orderläggning i deras system.

Arbetets omfattning: Heltid, med start omgående till sista januari med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av Brainpeople och arbeta som konsult ute hos vår kund.

Profil
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har arbetat med liknande administration tidigare. Du kan även tidigare ha arbetat med orderadministration eller har ekonomiassistentrelaterade arbetsuppgifter och kan tänka dig att arbeta brett inom administration. Om du har arbetat med fakturering av konsulttimmar så är det en stor fördel. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska då kommunikation sker på båda dessa språk. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Maconomy men det är inget krav.

Personliga egenskaper: För att trivas på företaget är du serviceminded och tycker om att ge service till andra både internt och externt. Du beskriver dig själv som en administratör och tycker om att arbeta strukturerat. Du tycker om att arbeta med många olika arbetsuppgifter och är bra på att prioritera mellan arbetsuppgifter.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Rebecca Liv på tel. 08-501 685 09 alternativt rebecca.liv@brainpeople.se

Om företaget
Företaget arbetar inom IT-området och grundades 1994. Företaget har i dag med än 170 anställda och finns i hela norden, Europa, Indien och Nordamerika. Huvudkontoret finns i Kista där tjänsten är placerad.

Om företaget
Brainpeople är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar, rekryteringsuppdrag och omställning. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är Ekonomi & HR, Kundtjänst & Administration, IT & Teknik, Marknad & Försäljning. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 743
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Liv 08-501 685 09 rebecca.liv@brainpeople.se

Företag
Brainpeople AB

Adress
Brainpeople AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2088119

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BrainPeople AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BrainPeople AB: