Ekonomiadministratör - start omgående

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du en administratör som har erfarenhet av kund- samt leverantörsfakturering och vill utvecklas ännu mer i din roll? Bra, då ska du söka denna tjänst som är tänkt att starta omgående och startar som en inhyrning mellan 4-6 månader, för att sedan övergå till en anställning ute hos kund om båda parter önskar.

Vi på Avanzera hjälper nu vår kund som har en unik branschkunskap inom IT och verksamhetsstyrning och främst inom detaljhandeln, att hitta en ny medarbetare som vill arbeta som ekonomiadministratör. Företaget sitter centralt i Stockholm i trevliga och rymliga lokaler.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Publiceringsdatum
2022-03-23

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten är en kombinerad roll som administratör samt ekonomiassistent och du kommer att vara lite som spindeln i nätet och ha många kontaktytor, både internt och externt.

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med både kund- samt leverantörsreskontra och dess flöden, exempel på arbetsuppgifter kan vara avtalsfakturering, licenshantering men även viss avstämning.

Den administrativa delen handlar om att skapa trivsel på kontoret, genom olika kontorsinköp, kontakt med externa leverantörer, hantering av inkommande/utgående post, lagerjusteringar samt övrigt förekommande arbetsuppgifter för rollen.

Bakgrund
Detta är en roll som är väldigt bred och utvecklande för rätt person. Fokus ligger mestadels på ekonomi men övriga arbetsuppgifter ska ses som lika viktiga och stimulerande för din utveckling. Vi ser helst att du har arbetat något år med ekonomirelaterade arbetsuppgifter och då inom kund- samt leverantörsreskontra. Du gillar att ha en kombinerad roll och känna att det är givande med att kunna finnas tillgänglig för dina kollegor men även för externa kontakter. Det ses som önskvärt att du tidigare har arbetat i affärssystemet Dynamics (tidigare Navision), för att snabbt komma in i dina arbetsuppgifter, alternativt att du tidigare har arbetat i olika affärssystem och lätt tar dig till nya system. Du känner att du är bekväm i både tal och skrift i både svenska och engelska.

Du kommer till ett företag där det är positiva och energifyllda medarbetare och detta önskas självklart att även du är. Du har en vilja och ett driv att vilja utvecklas och vara den som ser saker som bör bli gjorda innan någon annan kanske ser det. Med hopp om att du blir en medarbetare som blir en av företagets klippa.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag inom bemanning och rekrytering. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1494".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
6465852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: