Ekonom sökes till kundreskontra på 20:20 Mobile
Inhouse AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2014-01-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonom sökes till kundreskontra på 20:20 Mobile" (publicerad 2014-01-31) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om kunden / About the Client
20:20 Mobile är en av Nordens ledande distributörer inom telekombranschen. Vårt koncept One-Stop-Shopping® erbjuder marknadens mest kompletta sortiment av produkter och tjänster inom telekom och telekomrelaterad IT. Vi marknadsför ett brett sortiment av; mobiltelefoner, surfplattor, tillbehör, minneskort , USB-minnen, SSD-diskar, produkter för det smarta hemmet & kontoret, nätverksprodukter, mobila bredband, mobila dataprodukter, konferenstelefoner, professionella headset, växellösningar, Lync-tillbehör, fasta- och sladdlösa telefoner. Kontinuerligt utvecklar vi nya tjänster för att erbjuda våra kunder mervärden som skapar nya affärsmöjligheter. Våra kunder är ca 4 000 återförsäljare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Företaget har 160 anställda och omsätter 4 miljarder kr på den nordiska marknaden. Huvudkontoret ligger i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland. 20:20 Mobile (SWE) AB ingår i 20:20 Mobile Group som är Europas ledande telekomdistributör. Läs gärna mer på
www.2020mobile.seArbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker dig som är strukturerad, kreativ och öppen som tillsammans med ytterligare en person skall ansvara för vår kundreskontra och credit control. Du blir en viktig kugge i vår verksamhet och du har ett tätt samarbete internt med våra säljare och andra på ekonomiavdelningen.
Du rapporterar direkt till vår svenska ekonomichef och ingår i ekonomiavdelningen som består av totalt 10 personer.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Kista. Vi erbjuder dig ett roligt arbete och trevliga kollegor i ett expansivt och framgångstrikt företag som verkar i en spännande bransch.
Dina arbetsuppgifter är i första hand kundreskontrarutiner såsom inbetalningar, inkasso, krav, bokföring och avstämningar. Du jobbar nära och är back up åt den person som ansvarar för vår Credit Control där vissa av arbetsuppgifterna hanteras gemensamt. Du samarbetar med övriga på ekonomiavdelningen samt den svenska säljorganisationen.
Din profil / Your profile
Du har gymnasial ekonomutbildning samt minst tre års erfarenheter från liknande arbetsuppgifter.
Dina personliga egenskaper väger tungt och du bör vara noggrann, strukturerad och kreativ. Social kompetens och förmåga att kommunicera och samarbeta med andra är av avgörande betydelse. Du behärskar engelska i tal och skrift. Du har en positiv attityd och har viljan och förmågan att växa i rollen. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av credit control och har arbetat i en transaktionsintensiv bransch.
Övrigt / Other
Tjänsten är på heltid och tillträde så snart som möjligt.
Om Inhouse / About Inhouse
Du är varmt välkommen med din ansökan snarast dock senast den 23 januari. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka din CV och ett personligt brev redan idag. I denna rekrytering samarbetar vi med Inhouse. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Lundbäck ekonomichef på 20:20 Mobile, 08 632 73 00. Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Katharina Andersson på Inhouse, 08 522 233 23.
Publiceringsdatum2014-01-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-23
Ange följande referens när du ansöker: 764
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1745045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.