E-handlare inom inredning, söker Kundrelationsansvarig (sälj och
gotain AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos gotain AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Är du en stjärna på att förstå olika kunders behov och drivs av att hjälpa människor och ge bästa möjliga service, inkl. det där lilla extra som gör skillnad?
Om Gotain:
Vi söker dig som brinner för försäljning och kundservice, som kan kombinera relationsskapande med affärer och som med stort engagemang vill bli en del av ett ungt, kundcentrerat e-handelsföretag.
Sen starten 2018 har vi växt ordentligt och 2020 med på listan över topp 20 snabbast växande e-handlaren i Sverige, och vi har inga planer på att sakta ner. Vi är på en otroligt spännande resa och söker medarbetare som vill fortsätta utvecklas i sitt jobb och vara med och göra oss till ett bättre bolag för både kollegor och kunder.
Om rollen:
Som kundrelationsansvarig på Gotain är ditt mål att hela tiden förbättra relationen med våra kunder genom hela kundresan.
Oavsett om de har frågor, vill lägga en beställning eller redan har fått hem sina produkter ska det vara enkelt, personligt och tryggt att kommunicera med oss, oavsett kanal (mail, chatt, telefon och sociala medier).
Du är ytterst ansvarig för alla kundärenden och kommer även fungera som en stöttepelare för övriga teamet i dessa frågor.
Att jobba på Gotain:
På Gotain jobbar man på från ett stilistiskt showroom beläget i centrala Stockholm. Utöver underbara gardiner hittar man här ett gäng härliga kollegor som jobbar hårt för att nå våra mål och ställer upp för varandra. Vi har alla ett stort intresse för inredning och stil, men det är inget tvång att du har det.
Vi tar våra våra roller på stor allvar och ger inte upp om vi springer på problem. Vi lär oss av det och gör bättre nästa gång. Vi utvecklar våra processer för att bli effektivare och duktigare. Vi är prestigelösa, gör det som behöver göras och ber om hjälp när vi behöver det.
Vi tror att du som söker har samma inställning
Förväntningar och möjligheter:
Vi förväntar oss att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice och sälj. För oss betyder det att du:
• är naturlig och trygg i samtal med kund, oavsett kanal.
• förstår vikten av långsiktiga kunder och dess lojalitet.
• är van att balansera service och affärsmannaskap.
• drivs av att lösa kundärenden effektivt och alltid på ett snyggt sätt
Vi vill hitta människor som vill vara med och växa med oss som bolag. Det betyder att för rätt person finns möjligheten att vara med och bygga upp, och ansvara för hela kundrelationsavdelningen.
Tjänsten är på heltid med start i Mars månad. Intervjuer sker löpande så var snabb med ansökan.
Ansökning sker med fördel via Brite. Det är ett snabbt och enkelt sätt för snabbare och enklare ansökningar utifrån egenskaper och kompetens. Du behöver inget CV för att ansöka, utan svarar på frågor. Det för att vi vill hitta rätt person för oss, inte bara den som är bäst på att skriva CV.
Sök via Brite här:
https://my.brite.jobs/signup?job=5e007002-85b0-11ec-b842-42010a590103 Om du däremot vill skicka in ansökan via CV så kan du göra det till
lovisa@gotain.com, skriv "Jag vill jobba på Gotain!" i ämnesraden.
Publiceringsdatum2022-02-04Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressgotain AB
Tegnérgatan 14
11358 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Jag vill jobba på Gotain!".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare gotain AB (org.nr 559065-5642)
Tegnérgatan 14 (
visa karta)
113 58 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
lovisa@gotain.com Arbetsplats Gotains Showroom
Kontakt Lovisa Häger
lovisa@gotain.com Jobbnummer 6314177
Observera att sista ansökningsdag har passerat.