E-handel 2nd Line Support
Nets Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nets Sweden AB i Stockholm Publiceringsdatum2011-12-14Beskrivning av verksamhetenNets är ett IT-baserat kunskapsföretag och en av Nordens främsta och ledande aktörer inom betalnings- och informationsförmedling.Nets Sweden AB arbetar och levererar efter tankesättet "Business is local". Oavsett om kunden efterfrågar en betalterminal till sin verksamhet eller önskar en gemensam nordisk betalterminalplattform är Nets en helhetsleverantör. Nets-koncernen ser till de lokala förhållandena och kan genom den nordiska närvaron leverera den enkelhet kunden önskar. Den lokala närvaron gör också att vi genomgående kan tillhandahålla högkvalitativa produkter och tjänster. Genom att vara professionella, offensiva och intresserade fortsätter vi att vara en drivkraft i Europa.
Dina arbetsuppgifterNets Sweden AB är ett företag med tradition inom betalningsområdet, verksamt med helhetslösningar inom området betalningar. Kundsupport som numera tillhör Operations organisatoriskt, ansvarar för leverans av tjänsten ePayment/Netaxept till våra kunder.
Själva tjänsten för internetbetallösningar heter ePayment&netaxept och koncept för säker e-Handel. I din roll förmedlas kunskap till kunder och partners för betallösningen och dess funktioner. Partners kan vara webbsystem, affärssystem, mobila tjänsteleverantörer och banker/finansiella institut.
Verksamheten är i en utvecklingsfas samtidigt som e-Handelsmarknaden ökar stadigt inom Norden och Nord-europa. Därför söker vi två stycken nya medarbetare. Som kundens nav i sin internetaffär har vi inom Operations mycket högra krav på transaktionsflödet och på systemets säkerhet, tillförlitlighet och tillgänglighet. Kundleverans och kundnöjdhet är högsta prioritet.
Du ansvarar för
I huvudsak teknisk- samt övrig support via telefon samt e-post
i Din roll
Du rapporterar till närmsta chef för Kundsupport.
Utbildning och erfarenhetVi vänder oss till Dig som
• Har relevant utbildning, alternativt 3 årig gymnasieutbildning, gärna med utbildning och erfarenhet inom betalområdet, från bank och eHandel.
• Kan uttrycka dig och skriva obehindrat även på svenska och engelska och gärna något ytterligare språk
• Sätter värde i att leverera och leverera med kvalité
Som person är Du
• Tillförlitlig och har en snabb uppfattningsförmåga
• Noggrann, strukturerad och stresstålig
• En god kommunikatör och dokumentatör
• Följer upp och ser till att leverans sker som utlovat
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader
TillträdeOmgående
ErsättningFast lön
Lön enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-15
Ansökan endast via E-post till:
jenny.misic@nets.euAnsökan kan skickas till e-postadress:
jenny.misic@nets.euFöretagNets Sweden AB
AdressNets Sweden AB
Box 92006
12006 STOCKHOLM
KontorsadressLumaparksvägen 9
KontaktuppgifterTelefonnummer: 00
Faxnummer: 00
Jobbnummer 1106327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.