Duktiga ekonomiadministratörer sökes till vår konsultverksamhet
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-05-07Dina arbetsuppgifterVi söker nu efter ekonomiadministratörer till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg. Du trivs i en roll som involverar både ekonomi och administration samt har erfarenhet av att arbeta under liknande förutsättningar. Som ekonomiadministratör kan dina arbetsuppgifter komma att innefatta exempelvis order- och projekthantering, fakturering, viss bokföring, administration av tidrapporter och reseräkningar etc. Vidare kan du komma att svara på frågor från konsulter och chefers samt vara behjälp kring administrativa frågor. Du har vana av att hantera post, inköp av kontorsmaterial, leverantörskontakter samt förberedelser inför medarbetarmöten och kundevents. Du känner dig bekväm med att leda och koordinera arbetet kring administration och interna aktiviteter i syftet att uppnå en välfungerande och trevlig arbetsmiljö.
Vem är du?
Vi ser att du är utbildad gymnasieekonom eller liknande med ett par års arbetslivserfarenhet av service och självständigt administrations- och/eller ekonomiarbete. Har du tidigare erfarenhet av att driva projekt, tidrapportering eller fakturering samt är van vid att arbeta i system är detta meriterande. Vidare behärskar du svenska och engelska på en god nivå i såväl tal som skrift. Som person är du driven, lyhörd och prestigelös. Du trivs i en stöttande roll gentemot både mot kollegor och kunder samt har ett organiserat arbetssätt. Du vill arbeta i ett klimat där det händer mycket och du tycker om att arbeta med människor.
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett spännande arbete inom administration i kombination med ekonomi. Uppdragen kan komma att variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Tilda Dahlberg på
tilda.dahlberg@jurek.se alternativt på 031-712 83 48 .
Välkommen med din ansökan redan idag på
www.jurek.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTilda Dahlberg
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4129829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.