Driven Teamleader inom kundtjänst till e-handelsföretag

Bravura / Övriga jobb / Stockholm
2017-01-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven Teamleader inom kundtjänst till e-handelsföretag" (publicerad 2018-07-26) ⬅️


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-01-05

Företaget
Företaget är en webbshop för bildelar, reservdelar och biltillbehör som inriktar sig mot både verkstad och konsument. Som medarbetare sitter du i trivsamma lokaler med cirka 40 härliga och hjälpsamma kollegor. Företaget anordnar ofta trevliga tillställningar och präglas av god stämning och positivitet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamleader har du fullt personalansvar och leder samt stöttar mellan 10-12 personer. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är rekrytering av nya medarbetare, hjälpa till när teamet får brådskande ärenden, ha kontinuerlig kommunikation genom samtal med ditt team samt ansvara för att medarbetarna får det stöd de behöver i arbetet.

Du behöver inte ha tidigare kunskap om varken däck eller fälgar då du får en grundläggande introduktionsutbildning.


Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Relevant utbildning och arbetslivserfarenhet
• Tidigare erfarenhet av personalansvar
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
• Meriterande: Tidigare erfarenhet av kundtjänst

Då rollen innefattar mycket eget ansvar krävs det att du är målinrikad, initiativtagande och ansvarfull som person. Du ansvarar för din grupp av medarbetare och därför ser vi att du har erfarenhet av arbete i en ledande och framträdande roll. Företaget är i ständig utveckling och du bör därför vara engagerad och ha viljan att delta i utvecklingen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, service, kundservice, teamledare, e-handel, kundsupport, support, telefon, Stockholm, heltid, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, personalansvar

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3248121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: