Driven orderadministratör till bred och utvecklande roll
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en orderadministratör till vår kund, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med särskilda behov. Har du någon form av administrativ eller kundrelaterad erfarenhet och vill fortsätta utvecklas inom administration är det här en bred och lärorik tjänst för dig strax söder om centrala Stockholm.
I rollen som orderadministratör kommer du att erbjudas en stor variation av arbetsuppgifter och på sikt flera ansvarsområden. Du behöver inte ha arbetat som orderadministratör tidigare men du har erfarenhet av service och tycker att administration och kundkontakt är motiverande och roligt. Som en del av leveransorganisationen arbetar du framförallt med orderregistrering samt telefoni- och växeladministration. Då du har flera kontaktytor i rollen, däribland regelbunden kontakt med kunder över telefon, mejl och brev ser vi att du är utåtriktad och vill leverera bästa möjliga service. Det finns stora utvecklingsmöjligheter i rollen då du kommer att få chans till utökade arbetsuppgifter allteftersom.
Du som söker tjänsten trivs i ett högt arbetstempo i en administrativ och ansvarsfull roll. Administration är ett område som lockar dig med tanke på ditt sinne för ordning och reda och med ett starkt driv framåt tar du egna initiativ i arbetet. Den här tjänsten är perfekt för dig som vill kombinera ditt intresse för administration med din nyfikenhet på människor och långsiktigt relationsskapande. Skulle du dessutom vilja arbeta på ett företag som gör samhällsnytta genom att underlätta vardagen för människor är det här rätt möjlighet för dig.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2016-12-20Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration, kundsupport eller reception
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av hälsa och sjukvård/medicinteknisk bransch
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde efter överenskommelse.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 54652MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
54652MT
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSökord: Administratör , Kundservice , Kundtjänst , Ordermottagning , Orderadministratör
Har du erfarenhet av administration, kundsupport eller receptionistyrket och vill fortsätta utvecklas administrativt i en bred roll? Vill du ha kundkontakt och har vad som krävs för att skapa långsiktiga kundrelationer? Är du en driven problemlösare? Då kanske det är dig vi letar efter!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 54652MT
FöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3224782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.