Driven Office Manager Sökes
Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm,
Solna,
Täby,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya office manager. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015 och 2016.
Publiceringsdatum2017-09-19Om tjänstenDitt ansvar som Office manager innebär att du har övergripande ansvar för receptionen och dess funktioner hos en av våra kunder. Du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt.
Dina arbetsuppgifterDu kommer bland annat:
Ansvara för kundens reception och ta emot kunder och medarbetare med ett välkomnande utöver det vanliga
Hantera en stor mängd interna ärenden och beställningar samt utveckla receptionens rutiner och arbetssätt
Starta upp ett helt nytt uppdrag hos en av våra kunder
Ansvara för administrativa rutiner och sammanställa ekonomiska rapporter
Säkerställa att receptionen och kontoret är snyggt och prydlig, ta emot telefonsamtal, svara på mail och ansvara för kontakten med olika leverantörer
Vem är du?
Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass som ska ge besökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar men även stor frihet att själv strukturera tid och arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger. Jobbet passar dig som är både är serviceinriktad och har sinne för administrativa arbetsuppgifter. Du är flexibel och alltid redo att leverera det lilla extra samt är positiv, har skinn på näsan och är lösningsorienterad.
Du har goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system. Du talar flytande svenska och även bra engelska.
Arbetstid
Anställningen är en heltidsanställning tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda till kontorets öppettider. Är du vår nya servicekonsult, ansök med CV och personligt brev till oss!
Varaktighet, arbetstid
Heltid start november
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Klevedalen
sofia.klevedalen@middlepoint.seFöretagMiddlepoint
AdressMiddlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm
KontorsadressNorrlandsgatan 23, Stockholm
Jobbnummer 3706127
Observera att sista ansökningsdag har passerat.