Driven Och Coachande Service Desk Manager

Clas Ohlson AB / Datajobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Leksand, Gagnef, Rättvik, Borlänge, Falun eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand, Borlänge, Falun, Ludvika, Gävle eller i hela Sverige

I 100 år har vi på Clas Ohlson varit passionerade och brunnit för att göra vardagslivet enklare i alla typer av hem. Detta har vi gjort genom att ständigt våga utmana oss själva, genom att utveckla och hitta nya innovativa produkter och lösningar till livet hemma. I 100 år har vi vågat. I 100 år har vi vuxit. Det vill vi fortsätta att göra. Tillsammans med dig vill vi ta nästa steg mot ytterligare 100 år. Let's grow together!

Är du redo?

Som en del i vår strategi mot ytterligare 100 år så söker vi nu en driven, analytisk och kommunikativ Service Desk Manager till vår IT-avdelning. Ditt övergripande ansvar som Service Desk Manager är att coacha, leda och utveckla ditt team inom service desk. Vi på Clas Ohlson älskar att se människor växa och utvecklas på sin arbetsplats och tillsammans med dig vill vi fortsätta utveckla och stärka vårt service desk team!

Vem är du?

Vi letar efter dig med minst en 3 års högskole-/universitetsutbildning inom relevant område. Vidare ser vi att du har mångårig relevant arbetslivserfarenhet i ledande befattning. Vi tror att du är en mästare inom ITIL, agila processer samt inom Service Now! Du förstår att våra användare är våra kunder och brinner därför för att ge dessa den absolut bästa tänkbara upplevelsen av Clas Ohlson!

Som ledare är du innovativ och vi tror att du drivs av att nå dina personliga samt ditt teams uppsatta mål. Inom Clas Ohlson jobbar vi prestigelöst och uppmuntrar våra medarbetare till att komma med egna initiativ och förbättringsförslag och det är viktigt att du som ledare bemöter och tar till dig dessa på ett konstruktivt sätt.

Vi tror att du som ledare delar vårt synsätt på den enskilde medarbetarens utveckling. Dina främsta drivkrafter är därför att få medarbetare att utvecklas, både enskilt, men även som team - detta för att kunna leverera en förstklassig kundservice!

Du, liksom oss, tror på samarbete för att skapa en effektiv och välmående verksamhet.

Bli en del av oss!

Låter det spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Vi är stolta över vår historia och vårt arv, detta ska vi förvalta och bygga vidare på! Nu vill vi bygga och skapa framtiden för Clas Ohlson tillsammans med dig!

Denna tjänst är en tillsvidareanställning på heltid, med placeringsort Insjön alternativt Stockholm. Rekryteringen startar omgående och intervjuer sker löpande. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Dock senast 5 november 2018.

Kontaktinformation

Vid eventuella frågor om tjänsten är du varmt välkommen att ta kontakt med Sanna Nyberg, Manager User & Technology Service på Clas Ohlson:

sanna.nyberg@clasohlson.se eller på telefon: +46 247 26 41 50

Vid frågor gällande rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Jonas Hed, rekryterare på Clas Ohlson:

jonas.hed@clasohlson.se alternativt på telefon: +46 76 724 43 70

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-10-24

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Clas Ohlson AB

Adress
Clas Ohlson AB
793 85 Insjön
79385 Insjön

Kontorsadress
793 85 Insjön

Jobbnummer
4419627

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clas Ohlson AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clas Ohlson AB: