Driven löneadministratör till vårt huvudkontor i Gamla Stan

Jensen Education / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jensen Education i Stockholm, Solna, Huddinge, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som löneadministratör kommer du jobba med den löpande lönebearbetningen, hela lönekedjan, och i övrigt förekommande administration inom Lön/HR. Vi är nytänkande och ställer höga krav på kvalitet, så en viktigt del i arbetetet är att kontinuerligt utveckla våra rutiner och processer tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär daglig kontakt, främst via mail, med både medarbetare och chefer. Du kommer att tillhöra HR-staben där ni är två som kommer att ha ett tätt samarbete när det gäller lönearbetet.

Publiceringsdatum
2019-04-25

Kvalifikationer
För att lyckas som löneadministratör hos oss behöver du ha god kunskap om hela löneprocessen, förståelse för kopplingen till ekonomi och god administrativ förmåga. Du ska ha relevant kvalificerad yrkesutbildning och erfarenhet av löneadministrativt arbete. Meriterande är om du har erfarenhet av lönesystemet Flex och ferielön, men det viktigaste är att du har lätt för att lära, snabbt kan sätta dig in i systemet och processer samt kan prioritera utifrån deadlines.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, noggrann och serviceminded. Vidare har du lätt för siffror, är analytisk och trivs att arbeta med problemlösning i ett högt tempo. En hälsoinriktad livsstil och god samarbetsförmåga är en av förutsättningar som ytterligare stärker dina möjligheter att passa in och trivas i vårt team.

Placering och anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering på vårt huvudkontor i Gamla Stan. Tillträde sker efter överenskommelse. Vi tillämpar provanställning på 6 månader.

Din ansökan
Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem.

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 13 maj. Vi tar enbart emot ansökningar via webben. Ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. Har du frågor är du välkommen att kontakta Emma Ottosson, HR-chef, 073-025 23 34.

Läs mer på jenseneducation.se och om att jobba med oss!

Varmt välkommen med din ansökan!

JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med 8 000 elever, 600 medarbetare och verksamhet i de flesta större städerna i Sverige. Våra utbildningar har bildning som mål och att vi tränar eleverna för verkligheten utanför klassrummet. Höga ambitioner, ledarskap och teamkänsla är våra ledord. Håkan Jensen grundade JENSEN education 1996 och är fortsatt långsiktig, passionerad ägare och VD.

Vi har i samband med denna rekrytering tagit ställning kring rekryteringsföretag etc och undanbeder oss att bli kontaktade av dessa.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JENSEN education

Adress
JENSEN education
Lilla Nygatan 13
11128 Stockholm

Kontorsadress
Lilla Nygatan 13

Jobbnummer
4751741

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jensen Education

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jensen Education: