Driven inköpsassistent till Kläder, skor & mamma
Jollyroom AB / Kontorsjobb / Göteborg
2017-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven inköpsassistent till Kläder, skor & mamma" (publicerad 2017-06-16) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av Nordens snabbaste växande e-handelsföretag. Vi servar idag fler än 800 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.
På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Inköpsassistent sökes
Jollyrooms produktsortiment är det största lagerförda sortimentet i vår bransch. Vi arbetar med såväl välkända varumärken som egenproduktion. Allt man behöver i barnfamiljen skall man kunna hitta på Jollyroom!
I vår expansiva satsning uppstår det kontinuerligt nya tjänster, ansvarsområden och kategorier på vår inköp- och produktavdelning. Vi söker nu efter en inköpsassistent till vårt inköpsteam Kläder, skor och mamma.
Inköpsassistentens mål är att jobba för att Jollyroom skall bli bäst i Norden från ett sortimentsperspektiv. Som inköpsassistent arbetar du i team bestående av kategorichef, inköpare och inköpsassistent. I din roll som inköpsassistent ansvarar du för att assistera dina teammedlemmar med löpande uppgifter så som uppföljning och bevakning av ordrar, prisuppdateringar, produktinskrivningar etc. Vi förväntar oss även att du tar en aktiv roll i utvecklingen av inköp- och produktavdelningen.
Publiceringsdatum2017-03-23ProfilVi söker dig som:
• Har vidareutbildat dig inom inköp, ekonomi, marknad eller sälj
• Har en stark administrativ förmåga
• Är snabb på tangenterna med goda kunskaper i Excel
• Är tekniskt intresserad och lättlärd
• Meriterande med kunskap av SAP, QlickView, Inriver, Litium
Som person drivs du av att påverka och är en naturlig problemlösare, gillar ordning och reda samt har en känsla för detaljer. Du behöver kunna arbeta självständigt och fungera i ett högt arbetstempo. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet ifrån e-handeln.
Vi erbjuder dig
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
• Karriärmöjligheter
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal för alla anställda
• Friskvårdsbidrag
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och kontakt
• Start: Omgående/snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Kontakt & frågor: HR Generalist Nicole Berger via
nicole.berger@jollyroom.seVi arbetar löpande med rekryteringen, så var gärna snabb med din ansökan.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJollyroom AB
AdressJollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Jobbnummer 3392806
Observera att sista ansökningsdag har passerat.