Driven försäljnings- och personalassistent
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi en driven och självständig assistent till vårt kundföretag i Göteborg
Publiceringsdatum2011-02-21Dina arbetsuppgifterDu kommer att assistera försäljningschef och personalchef i diverse administrativa arbetsuppgifter såsom mötesplanering, uppföljning, tjänstebilar och reseräkningar. Vidare kommer du att uppdatera arbetsbeskrivningar, företagets interna hemsida samt utforma en mall för introduktion av nyanställda. Tjänsten är på heltid med start omgående och kommer att pågå fram till juni 2011. För rätt person finns mycket goda möjligheter till förlängning.
ErfarenheterVi söker dig som har flera års erfarenhet av arbete som administratör/sekreterare inom ett internationellt företag. Du är en van användare av Office-paketet samt besitter mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift.
Dina personliga egenskaperSom person är du organiserad, serviceminded och självständig. Du är även driven, effektiv, fokuserad samt har god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 856042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.