Driftadministratör
Thormans Entreprenad AB / Backofficejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Thormans Entreprenad AB i Norrköping,
Söderköping,
Linköping,
Nässjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Nu söker vi Driftadministratör i Norrköping!
Om Thormans
Thormans Entreprenad AB är ett bolag inom koncernen Green Landscaping Group. Vi är verksamma inom yttre skötsel samt mark- och anläggningsarbeten i Östergötland. Våra kunder är främst kommuner, bostadsrättsföreningar och olika typer av fastighetsbolag.
Företaget startade 2003 med visionen om att skapa ett entreprenadföretag med kundens behov i fokus och är en väletablerad stark aktör inom entreprenadbranschen. Vi investerar i vår personal och i moderna miljövänliga maskiner för att fortsätta utvecklas och ligga i framkant när det gäller hållbarhet, miljö och kvalitet.
Engagemang för kunderna och kompetenta medarbetare är en förutsättning för att vara en väletablerad och stark aktör. Medarbetarna är i fokus och en grundsten inom bolaget. Nöjd personal betyder nöjda kunder med säkerställd leveranskvalité och är även en förutsättning för att bygga hållbara miljöer och långsiktiga samarbeten med kunderna.
Hos oss finns möjligheten för dig att påverka hur din stad och närmiljö ser ut. Vi söker nu en engagerad administratör som vill vara med att förvalta och utveckla utemiljön i Norrköping.
Din roll i företaget
Tjänsten som driftadministratör innebär att du dokumenterar, fakturerar, följer upp, stämmer och stöttar dina medarbetare till att leverera bästa möjliga service till våra kunder.
Rollen som administratör innebär ett stort eget ansvar, vilket också ger möjlighet att påverka din egen vardag och utvecklas i tjänsten.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
• Följa upp, stämma av och säkerställa årstidsplaner, samt dokumentation,
sammanställa fakturaunderlag och arbetsordrar.
• Delta i driftmöten och driftplanering.
• Bidra med förbättringsarbete och effektivisering.
• Uppdatering/komplettering av intyg och dokument.
• Vara behjälplig vid inventering samt uppföljning ute i fält.
Krav på erfarenhet och kompetens
• God och dokumenterad kunskap i administrativ roll.
• Meriterande med erfarenhet från FLEX, Visma, NEXT och arbete med kartunderlag och GPS-baserade kartunderlag - BM System.
• Mycket god datorvana och kunskap i olika system som Office-paketet och Google WS.
• B-körkort, manuell
Vill du göra skillnad tillsammans med oss?
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att intervjuer kommer ske löpande då rollen ska tillsättas så snart som möjligt. Så vänta inte, välkommen med din ansökan redan idag!
• Tillträde enligt överenskommelse
• Tjänsten är heltid, tillsvidare
• Placeringsort: Norrköping
Vill du veta mer om tjänsten, välkommen att kontakta:
Tobias Birgersson Egbom
Operativ Chef
072-070 97 29
Sökord: administration, administratör, Ekonomiassistent, kontorsassistent, ekonomi, assistent.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Efter Ök.
Publiceringsdatum2022-09-08ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagThormans Entreprenad AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Thormans Entreprenad AB (org.nr 556720-0745),
http://www.thormans.se Kontakt Tobias Birgersson Egbom
tobias.birgersson.egbom@thormans.se 0720709729 Jobbnummer 6960888
Observera att sista ansökningsdag har passerat.