Digital stjärna till vår customer support
Endeavor AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Endeavor AB i Göteborg,
Jönköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Gillar du affärssystem? Och triggas av utmanande problemlösningar? Då ska du söka rollen som customer support hos Endeavor!
Ålder, tjej/kille, ny i karriären eller med några års erfarenhet spelar mindre roll. Men är du social, har en vilja att lära och triggas av att hitta lösningar för att hjälpa till att lösa kunders supportärenden? Då kan du bli kollega med vårt härliga gäng på Endeavor och fortsätta din utveckling i en serviceinriktad och teknisk roll inom customer services.
I ditt arbete kommer du i första hand jobba mot de av våra kunder som har ett supportavtal. Dina huvudsakliga uppgifter blir att ta emot ärenden via ett ärendehanteringssystem och sedan analysera, klassificera och lösa dessa. Den främsta kontakten sker via mejl men ibland även via telefon. Du kommer successivt bli mer involverad i olika typer av inhouse-projekt.
Vi hoppas att du som söker har:
• Relevant utbildning inom IT
• Erfarenhet av Microsoft Dynamics 365 och/eller NAV/Business Central
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Sedan är det även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en IT-support
Du har ett genuint intresse för IT, är serviceinriktad och trivs med att ge support till andra människor. Att samarbeta, vara lösningsorienterad och har förmågan att på ett pedagogiskt sätt förklara för våra kunder kommer naturligt för dig. Dessutom är du en positiv och förtroendeingivande person som arbetar strukturerat och proaktivt.
Och om vi får önska några saker till så är du ...
• Genuint intresserad av IT
• Serviceinriktad och trivs med att ge support till andra
• Lösningsorienterad
• Professionell och kommunikativ med förmågan att kunna ge pedagogiska förklaringar
• En lagspelare som gillar att samarbeta
• Ständigt nyfiken och sugen på att lära mer
Dessutom har du ambitionen att bli en av landets vassaste person att ge support inom Dynamics 365!
Det här får du!
Som medarbetare på Endeavor blir du del av snabbt växande företag där jobbet är mer än en arbetsplats - vi vill att du ska ha roligt medan du är här! Förutom hjälpsamma kollegor, en kreativ miljö och lokaler centralt i stan får du möjlighet att utvecklas. Vi utmanar dig ofta och ger dig stort inflytande över ditt arbete, samtidigt som vi alltid finns där och stöttar när du behöver oss. Du får stor frihet att själv strukturera ditt arbete och prova de vägar som ny, spännande teknologi möjliggör. Vi gillar att göra saker tillsammans. Därför är våra konferensresor ett mycket uppskattat och återkommande tillfälle att både umgås och utvecklas. Dessutom ser vi till att fylla vardagen med många utmanande och roliga aktiviteter som får dig att skratta och trivas med både jobb och kollegor.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten kan tillsättas i Göteborg, Stockholm eller Jönköping, beroende på din önskan.
Publiceringsdatum2018-08-06ErsättningLäs gärna mer på Endeavor.se/karriar
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-26
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan Customer Support
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMargaretha Noll
margaretha.noll@endeavor.seFöretagEndeavor AB
AdressEndeavor AB
Hvitfeldtsgatan 15
41120 Göteborg
KontorsadressHvitfeldtsgatan 15
Jobbnummer 4276133
Observera att sista ansökningsdag har passerat.