Deltidsreceptionist till uppdrag i Helsingborg
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Helsingborg,
Eslöv,
Lund,
Malmö,
Halmstad eller i
hela Sverige Är du student eller egenföretagare och söker en extra sysselsättning? Är du utåtriktad som person och vill arbeta i en varierande roll med servicefokus? Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och där det ställs höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut? Om du känner igen dig så kanske du är vår kommande deltidsresurs till vår kund i centrala Helsingborg.
Publiceringsdatum2024-03-14Om företagetKFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om uppdraget
Som deltidsreceptionist är du en del av KFX HR-partners back-up pool där du arbetar med att täcka upp för våra receptionister vid sjukdom, ledighet och annan frånvaro. Omfattningen kan variera månad för månad och vi söker därför dig som kan vara flexibel i ditt schema och kan hoppa in med kort varsel. Arbetspassen är belagda på vardagar mellan 8-17, tiderna kan variera något.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna kan variera men vanligt förekommande uppgifter i rollen är:
• Ta emot besökare
• Växelservice och mailhantering
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Koordinera konferenser
• Servera frukost till hyresgästerna
KvalifikationerVi söker dig som har:
• Erfarenhet av service och kundbemötande
• Är flexibel i ditt schema och kan hoppa in med kort varsel
• Ser lösningar och tar egna initiativ på en ny arbetsplats
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrig informationPå KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Nora Almkvist på 040 12 02 00
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8540343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.