Dansktalande onsite-tekniker / IT-support / teknisk support
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2017-02-02FöretagetHär blir du en del av ett attraktivt IT-tjänstbolag för att jobba onsite hos en av deras största kunder. Kunden är ett multinationellt företag verksam inom byggbranschen och denna tjänst specifikt är inriktad mot vägbyggen.
Dina arbetsuppgifterI denna roll sätter du bland annat upp tillfälliga kontor när ett större vägbygge drar igång. Tjänsten innebär således delvis resande ut till dessa platser runt om i norden. Du installerar hårdvara såsom datorer och skrivare, sätter upp konton och nätverk samt ger support till användarna. När du inte är på resande fot har du mycket telefonkontakt med användare som har frågor samt dokumenterar genomfört onsitearbete. Vidare följer du upp IT-leverantörer och lägger beställningar av till exempel IP-adresser.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom teknik
• Erfarenhet av teknisk support
• Kunskaper i Windows, Active Directory, Nätverk
• Meriterande med kunskaper i SCCM och ITIL
• B-körkort är ett krav
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på danska och svenska
För att lyckas i denna roll är du en självgående och ansvarstagande person. Du kan äga dina projekt och driver dem mot en tydlig deadline. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa en god relation med såväl kunder som leverantörer. Då denna tjänst har ca 50 resdagar per år är du även en flexibel person som är beredd att kavla upp ärmarna när det behövs. Du är nyfiken och har ett driv att lära dig med om teknik.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt:
linda.sundlof@bravura.seFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Onsite, teknisk support, installation, hårdvara, nätverk, AD, Windows, SCCM, resande, ITIL, danska, dansktalande, servicedesk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3298055
Observera att sista ansökningsdag har passerat.