Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Synsam

Synsam Drifts AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Synsam Drifts AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Synsam är idag Nordens ledande optikkedja med drygt 500 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag drygt 180 butiker - från Boden i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda optiska kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i våra medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar, på Synsam har vi samsyn.



Om tjänsten
Nu söker Synsam en positiv och engagerad medarbetare till vårt kundtjänstteam. Tjänsten är förlagd till huvudkontoret i Stockholm. Din huvuduppgift som kundtjänstmedarbetare är att på ett professionellt och effektivt sätt hantera olika typer av kundtjänstärenden, både från kunder, våra butiker och i viss mån från leverantörer. Gemensamt för Synsams medarbetare är att ständigt arbeta för att leverera hög service genom ett professionellt kundbemötande. Du som kundtjänstmedarbetare är självklart en förebild för vårt starka varumärke.

I tjänsten ingår bland annat:

• Hantera inkommande order, utleveranser och returer
• Hantera ärenden från kunder och Profiloptiks/ Synsams butiker via mail och på telefon
• Direktkontakt med leverantörer och kunder
• Stötta butikerna i Synsams/ profiloptiks abonnemangsaffär
• Hantera frågor från kunder gällande Synsams/ Profiloptiks abonnemang
• Allmän administration
• Arbeta mot de mål som är satta för verksamheten
• Kommunikationen sker på danska, svenska och engelska

Din profil
Vi söker dig med ett eget driv då tjänsten är självständig. Vi tror också att du är van vid att ta ansvar. Du är professionell i ditt sätt att kommunicera i mail och på telefon och du brinner för service! Du har minst 1 års tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete , gärna från detaljhandeln. Du är en utåtriktad, positiv person som förmedla hög energi. Vidare ser vi att du är en van datoranvändare och har lätt att lära dig olika system. I rollen krävs det att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna när så behövs. Har du tidigare arbetat med E-handel eller abonnemangslösningar är det meriterande. På Synsam går laget före jaget.

• Du har minst ett års erfarenhet från kundtjänstarbete
• Erfarenhet från detaljhandeln är meriterande
• Tidigare arbete inom E-handel eller abonnemang är meriterande
• Du behärskar det svenska, engelska och danska språket flytande i både tal och skrift
• Du är effektiv, positiv, driven och engagerad
• Du är van vid att prioritera och har lätt för att hantera många ärenden samtidigt
• Du tar ansvar och lämnar ingenting "mellan stolarna"

Mer om tjänsten

• Tillsvidareanställning med tillämpad provanställning om 6 månader
• Heltid
• Tillträdesdatum enligt överenskommelse
• Rekryteringen sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2017-02-24

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ingrid Uvelius 08-619 28 60

Företag
Synsam Drifts AB

Adress
Synsam Drifts AB
Box 30153
10425 Stockholm

Kontorsadress
Box 30153 10425 Stockholm

Jobbnummer
3340413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Synsam Drifts AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Synsam Drifts AB: