Dansktalande kundtjänstmedarbetare
Eden Springs Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eden Springs Scandinavia AB i Malmö,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Eden Springs Scandinavia är en del av Eden Springs Group. Eden opererar i 18 europeiska länder och är Europas ledande leverantör av vattenkylare och och en national aktör inom kaffeverksamheten. Edens uppgift är att se till att våra kunder alltid har tillgång till friskt och kallt källvatten, kolsyrat vatten och kaffe på arbetsplatsen. Edens mål är att erbjuda sina kunder produkter och tjänster av högsta kvalitet samt skräddarsydda servicepaket.
Nu söker vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Malmö!
Vi söker dig som är kommunikativ och tycker om att ha såväl interna som externa kontakter. För den här tjänsten krävs att du har danska som modersmål eller motsvarande kunskaper. Du kommer att arbeta på vårt nordiska huvudkontor i centrala Malmö och rapporterar till vår Customer Service Director.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående.
Publiceringsdatum2015-01-26Dina arbetsuppgifterRollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare innebär kontakt med våra företagskunder via telefon och mail samt våra interna försäljnings- och distributionsavdelningar i Danmark. Tillsammans med kunden löser du deras frågor så att det för kunden känns att de har fått bästa möjliga service. I tjänsten ingår även en del administrativa arbetsuppgifter samt att hantera utgående samtal för att kvalitetssäkra vårt arbete.
Vårt kundcenter arbetar utifrån konceptet "one-stop-shop" vilket innebär att arbeta med allt från att hantera kunders förfrågningar till accounting och merförsäljning. Det danska teamet består av tre personer och arbetsfördelning sker efter kompetens och behov. Förutom kontakten med våra kunder hanteras även:
Kontrakt och uppdatering av prislistor
Fakturering och indrivning av utestående betalningar
Koordinering med inkassoföretag
KvalifikationerPerfekt danska i tal och skrift.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare kundtjänstarbete.
Talar och skriver svenska och engelska på en god nivå.
PC-kunskaper, främst från Office.
Vi söker dig som brinner för kundtjänst och som vill ge service i världsklass. För att trivas i rollen är det viktigt att du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter, arbetar effektivt och är en naturlig lagspelare.
Som person besitter du en hög grad av professionalitet och har förmågan att proaktivt fatta beslut och driva ärenden hela vägen till avslut. Vidare har du en utmärkt kommunikativ förmåga, är strukturerad och väldigt lösningsorienterad.
Intresserad?
Ansök snarast, dock senast 28 februari till
hr.nordic@edensprings.comUrval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Märk ansökan ?customer service?.
Har du frågor angående tjänsten, kontakta HR Coordinator Nordic Cecilia Nilsson på 040-322 406.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
hr.nordic@edensprings.comFöretagEden Springs Scandinavia AB
AdressEden Springs Scandinavia AB
Box 8011
20041 Malmö
KontorsadressFosievägen 15
Malmö
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-322400
Jobbnummer 2142390
Observera att sista ansökningsdag har passerat.