Dansktalande IT-support

Jobzone Sverige AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobzone Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi nu en självgående IT support. Detta är ett konsultuppdrag via Jobzone med start så snart som möjligt där du kommer att arbeta hos kunden under en längre period. Efter avslutat uppdrag finns eventuellt möjlighet till förlängning. Vår kund sitter i fina lokaler i södra Stockholm.

Vår Kund
Vår kund är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med fler än 11 000 medarbetare. Företaget levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar och finns representerade på drygt 150 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Publiceringsdatum
2020-02-28

Om tjänsten
Arbetet i Service Desk innebär att du kommer att hantera många olika kontakter i verksamheten via telefon, mejl och personliga möten. Du kommer att arbeta verksamhetsnära med huvuduppdraget att hjälpa interna användare med frågor kring IT-administration och IT-system med tillhörande tjänster. Tillsammans med ditt team skapar ni en trygghet för användarna.

Arbetstider
Arbetstiden är belagd vardagar mellan 07-16

Vem söker vi till denna tjänst
För att trivas i den här rollen gillar du att ge support och stöd till den interna organisationen. Då IT avdelningen har en hög lägsta nivå ställer det krav på att du har arbetat i rollen tidigare och har erfarenhet av arbete i Windowsmiljö, Active Directory, Office 365 samt Exchange. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som att du är pedagogisk, serviceminded och noggrann.

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att:
• Hantera beställningar, tekniska frågor och felanmälningar från användare via telefon och e-post
• Analysera problem och felsöka incidenter
• Genomföra onsite besök vid behov i ärenden ute hos användare

Kvalifikationer
Minst två års erfarenhet av avancerad IT-support
Flytande Danska i tal och skrift
Flytande Svenska i tal och skrift

Tillsättning
Vi går igenom ansökningarna löpande. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Kamilla Envall.

Om Jobzone Sverige
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge. Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare!

Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen. Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!

Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter. Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobzone Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1224".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobzone Sverige AB (org.nr 556608-7689), https://www.jobzone.se/

Arbetsplats
Jobzone White Collar AB

Jobbnummer
5124376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobzone Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobzone Sverige AB: