Danske Bank söker nu studenter till vår Studentpool
Danske Bank / Butikssäljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danske Bank i Linköping,
Örebro,
Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Danske Bank i Sverige är en fullservicebank som är en del av Danske Bank-koncernen, en av Nordens största finanskoncerner med verksamhet i flera länder. Våra kunder är företag och privatpersoner - med höga krav på sin bank i form av hög kompetens, snabba besked och ett personligt engagemang utöver det vanliga.
Vår kundservice bygger på ett personligt och professionellt engagemang i varje enskild kund, och en helhetssyn på kundens affärer.
Vi söker nu ett antal "Studentpoolare" för visstidsanställning som kommer att arbeta som kundrådgivare i bankens studentpool för Contact Center i Linköping .
Att arbeta i vår studentpool
Contact Center i Linköping ansvarar för att ge professionell service huvudsakligen över telefon men även via bankens hemsida, internetbanken eller tjänsten Telebank/Personlig service. Hit hör våra kunder av sig för att få svar på frågor, beställa tjänster och få råd inför en eventuell bankaffär. Dina arbetsuppgifter kommer vara att, via telefon, arbeta med rådgivning och försäljning till befintliga och blivande kunder. Du kommer också att arbeta med att stärka och utveckla relationen med våra prioriterade kunder genom proaktiv bearbetning per telefon, där vi erbjuder rådgivningsmöten utifrån kundens specifika behov med syfte att utveckla kundens privatekonomi och affärer med banken. Vidare ingår även i rollen att ta emot och genomföra beställningar av transaktioner, produkter och tjänster.
Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som under din studietid vill arbeta extra inom bank- finans med kundrådgivning och service och i dag studerar på universitet på en utbildning med ekonomisk anknytning. Vi ser gärna att du har minst två år kvar på din utbildning.
Som person är du serviceinriktad, och gillar att arbeta med service, möta kund och arbeta med försäljning via telefon. Du uttrycker dig bra både i tal och skrift och har bra datorvana. Du är ansvarsfull och gillar att arbeta i ett högt tempo. Tidigare erfarenhet av kundservice via telefon, rådgivning inom bank, post eller försäkring är en fördel men inget krav. Vi lägger stor vikt vid din sociala kompetens.
Vi erbjuder
Contact Center ligger i fina lokaler i centrala Linköping. Här omges du av ambitiösa, kompetenta och trevliga kollegor. Karriärmöjligheterna inom banken är mycket goda och som student får du en bred och allmän kompetens om bankens produkter, system och tjänster. Anställningen påbörjas under hösten och inleds med en obligatorisk utbildning om ca 3-5 veckor, beroende på vilket del av Contact Center du börjar. Utbildningen är förlagd dagtid. Därefter kommer du att arbeta 2-3 pass i veckan förlagda 8-21 vardagar samt helger.
Publiceringsdatum2015-09-02Så ansöker duÄr du intresserad och vill veta mer kontaktar du Victoria Östryd Söderlind , gruppchef Kundservice Privat, på 0767-242 524 eller 0752-48 12 02 eller Parisa Hassan Zadeh , Chef Outbound, på 0706-544 875 eller 0752-48 44 88.
Danske Bank är en ledande nordeuropeisk bank med tydliga ambitioner för framtiden: att bli erkänd som den mest pålitliga finansiella partnern genom att sätta nya standarder inom finansiella tjänster. Danske Bank har sitt huvudkontor i Köpenhamn och har 19 000 anställda i 15 länder.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-02
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDanske Bank
AdressDanske Bank
Box 328
58222 LINKÖPING
KontorsadressRepslagaregatan 6
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 013-4800000
Jobbnummer 2415595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.