Customer Support Specialist / Technical Support

Bravura / Supportteknikerjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Skellefteå, Piteå, Luleå, Umeå, Arvidsjaur eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-06

Företaget
Vår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och som visar intresse.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support Specialist kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder inom privat och offentlig verksamhet. Till största del handlar arbetet om vägledning, problemlösning och teknisk support i kundernas olika driftsmiljöer samt utredningsarbeten runt frågor som rör deras verksamhetssystem såsom Propacita, Lifecare, och olika beroenden kring dessa (Databas, nätverk, datorer etc.). Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du kommer att ta emot ärenden via telefon och mail.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• 3-5 års erfarenhet ifrån en liknande roll inom teknisk support /servicedesk /helpdesk
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö
• Kunskap inom Active Directory
• Kunskap inom VPN / Citrix är meriterande
• Svenska och engelska i både tal och skrift

Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Därtill har du ett stort intresse för teknik.

Övrig information:

Start: Januari 2018
Plats: Skellefteå
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT support, helpdesk, Support, teknik, service, telefon, mail, data, kundtjänst, servicedesk, IT, Windowsmiljö, Windows 7, Windows 10, servicedeskmedarbetare, supporttekniker, heltidsjobb, Skellefteå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Röing mattias.roing@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2482

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3840960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: