Customer Support Specialist / Technical Support
Bravura / Supportteknikerjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Skellefteå,
Piteå,
Luleå,
Umeå,
Arvidsjaur eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-06FöretagetVår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och som visar intresse.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Support Specialist kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder inom privat och offentlig verksamhet. Till största del handlar arbetet om vägledning, problemlösning och teknisk support i kundernas olika driftsmiljöer samt utredningsarbeten runt frågor som rör deras verksamhetssystem såsom Propacita, Lifecare, och olika beroenden kring dessa (Databas, nätverk, datorer etc.). Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du kommer att ta emot ärenden via telefon och mail.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• 3-5 års erfarenhet ifrån en liknande roll inom teknisk support /servicedesk /helpdesk
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö
• Kunskap inom Active Directory
• Kunskap inom VPN / Citrix är meriterande
• Svenska och engelska i både tal och skrift
Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Därtill har du ett stort intresse för teknik.
Övrig information:
Start: Januari 2018
Plats: Skellefteå
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, helpdesk, Support, teknik, service, telefon, mail, data, kundtjänst, servicedesk, IT, Windowsmiljö, Windows 7, Windows 10, servicedeskmedarbetare, supporttekniker, heltidsjobb, Skellefteå.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Röing
mattias.roing@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2482
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3840960
Observera att sista ansökningsdag har passerat.