Customer Support / Kundrådgivare / Teknisk Support

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Norrköping
2022-03-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support / Kundrådgivare / Teknisk Support" (publicerad 2022-04-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Åtvidaberg eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-25

Om tjänsten
Vi förmedlar kontinuerligt med tjänster inom området kundservice och söker dig som vill utvecklas inom detta område. Om dina kompetenser och erfarenheter matchar våra kunders behov har du stora möjligheter att få ett nytt jobb snabbt och smidigt. Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet.

Du kommer att vara anställd som konsult hos Bravura och arbeta inom kundservice hos någon av våra kunder. Uppdraget är på heltid och längden på uppdraget baseras på företagets behov. Genom att söka denna tjänst blir du matchad mot lediga uppdrag som kan passa din profil. Exempel på aktuella branscher som uppdragen gäller är logistik, transport och telekom.

Om företaget
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundrådgivare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal från och supporterar företagskunder där du hanterar ärenden inom teknisk support. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser till att kunderna har rätt tjänst för sina behov.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständig gymnasieexamen
• Erfarenhet inom kundservice eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

I rollen som kundrådgivare är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder för att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 2a maj
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Erson
malin.erson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6476615

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: