Customer Success Manager som vill skapa kvalitet på Gigger Group
Happyr AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Happyr AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Gigger Group rekryterar: Customer Success Manager som vill skapa kvalitet
Gigger Group AB är ett marknadsnoterat bolag med offensiv strategi att äga, förvalta och förädla Saas-bolag inom den nya marknadsekonomin. I portföljen återfinns bolag med SaaSplattformar utvecklade med marknadens modernaste teknologier som var och ett är självförsörjande och som korsbefruktar de övriga bolagen i portföljen. Målsättningen är att i ett tidigt skede identifiera och förvärva SaaS-bolag som har en överlägsen affärsstrategi och en digital plattform som kan bli ledande inom sitt affärsområde. Varje bolag ska medverka till att öppna upp möjliga synergier mellan övriga bolag i gruppen.
Customer Success Manager som vill bygga nytt
Vi på söker dig som arbetat några år med inkommande kundservice och har erfarenhet av att skapa robusta och välfungerande processer i såväl digitala kanaler som i mänsklig interaktioner.
Gigger Group AB ett företag som är listat på Spotlight Stock Market, med en uttalad internationell strategi att äga, förvalta och förfina SaaS -företag i den nya marknadsekonomin. Inom gruppen finns flera bolag som arbetar med tjänster kopplad till arbetsmarknaden såsom egenanställningar och rekrytering. Bolagen är Gigger AB,
https://www.gigger.se/ och Happyr AB,
https://happyr.com/i/sv .
Ansvarsområden
Ditt uppdrag blir att bygga upp en gemensam kundtjänst för båda bolagen. En serviceenhet som ska växa skalbart i takt med att bolagen utvecklas. Idag finns en Customer Success Manager i Happyr AB, som går på pappaledighet ca 6 månader vid jul i år. I Gigger AB finns en person som arbetar deltid med support. Tidigare ansvarig för kundtjänst finns kvar i bolaget, men i en annan roll, så kunskapen finns kvar för inhämtning av erfarenheter och tidigare processer. I ditt uppdrag ingår att se över alla kanaler för inkommande frågor och synpunkter och utifrån detta skapa en tjänst som ger högt kundvärde, samtidigt som vi använder modern teknologi för att bygga en lärande organisation och för att bli kostnadseffektiva. Som kundtjänstansvarig har du ett operativt fokus, samt är också ansvarig för uppföljning av aktiviteter för att kunna ta strategiska beslut som resulterar i bättre kundnöjdhet.
Publiceringsdatum2021-10-19Dina arbetsuppgifter• Att designa en hög kvalitativ kundtjänst
• Att hela tiden se över alla flöden och arbeta med ständiga förbättringar
• Att rekrytera och leda medarbetare så att vi upprätthåller rätt servicenivå
• Att arbeta i kundtjänsten med den service som vi ska ger våra kunder
• Att ge viss teknisk support
• Att kunna arbeta med upp-sälj dvs att vara bekväm med att vid behov sälja våra tjänster
• Att on-boarda och utbilda nya företagskunder så att de ska känna sig trygga i att använda våra olika tjänster
• Att ta fram manualer och utbildningsmaterial
• Att uppdatera webbsidor
Kunskaper
• Erfarenhet av att arbeta med kundtjänst i någon ledande befattning i minst 2 år
• Erfarenhet av att arbeta i digitala kundtjänstverktyg
• Erfarenhet av att bygga flöden och tjänster i digitala kundtjänstverktyg och plattformar
• Att kunna förstå och medverka i 2-line teknisk support
• Erfarenhet av att utbilda och ta fram utbildningar inom kundtjänstområdet
• God kunskap i Officepaketet
Vem du är
• Du älskar att ge service
• Du är noggrann och vill alltid leverera kvalitet
• Du har en positiv livssyn och ser lösningar istället för problem
• Du har en väl utvecklad problemlösningsförmåga
• Du gillar att arbeta i team och har alltid ett stödjande perspektiv till din omgivning
• Du är bra och tydlig i din m...
Läs mer på
https://hpr.to/j24076Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHappyr AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Happyr AB (org.nr 556971-5963),
https://gigger.group/ Arbetsplats Gigger Group
Jobbnummer 6054425
Observera att sista ansökningsdag har passerat.