Customer Success Manager med ekonomi-/lönebakgrund
Findity AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Findity AB i Stockholm,
Ludvika eller i
hela Sverige Findity är ett av Nordens snabbast växande techbolag och tar ständigt kliv in på nya marknader. Från att snabbt ha blivit den ledande leverantören av plattformen för expense management i Sverige, är det nu dags att vända blicken ut mot Europa och nya marknader!
Vad du kommer att göra
Som Customer Success Manager kommer du vara med att implementera och utveckla våra kunder. En stor del av din roll kommer att innebära projektledning av nya och befintliga kunder i Sverige/Norden/Europa.
Rollen innebär bland annat:
• Implementera kunder från start till lansering samt följa upp lanseringarna
• Implementera och konfigurera Companyexpense samt utbilda enligt kundernas behov
• Vara löpande relationsägare med utvalda kunder
• Lyssna in till kundens behov, vidareförmedla önskemål och vara med och påverka utvecklingen av vår produkt
Till en början kommer rollen att arbeta med våra mindre kunder för att sedan över tid få växa in i att vara ansvarig för stora kunder och mer komplexa implementationer. Vi söker därför någon som är nyfiken och som vill växa in i en större och mer komplex roll över tid.
I dagens digitala värld har vi de flesta externa möten och aktiviteter digitalt men resor kan förekomma vid behov. Som Customer Success Manager kommer du även att utmanas av dina kollegor i friskvårdstävlingar, dartmatcher och umgås med ett härligt gäng!
Recept på en Customer Success Manager
Vem du är
Du har antagligen en bakgrund inom ekonomi eller lön med ett stort intresse för IT-system där du har arbetat som administratör eller super user. Du ser digitaliseringen av ekonomi- och löneprocesserna som självklar och vill sprida digitaliseringen till ännu fler företag och organisationer.
Som person är du djupt engagerad i de implementationer och kunder du ansvarar för. Du älskar att arbeta tillsammans med andra människor för att uppnå resultat, hitta lösningar och driva projekt i mål.
Din starka analytiska förmåga gör dig till en effektiv problemlösare som levererar den bästa lösningen till kunden. Är du dessutom en nyfiken person som älskar att lära sig nya saker kommer du att passa mycket bra hos oss.
På Findity gläds vi åt och hjälper varandra. En av grundbultarna i vår framgång är vår gemenskap och vårt prestigelösa sätt att vara och därför lägger vi i denna rekrytering stor vikt vid personlig lämplighet för rollen.
Du har:
• Bakgrund i ekonomi- eller löneredovisning
• Erfarenhet av systemimplementation eller har arbetat som systemadministratör/superuser
• God kommunikationsförmåga och är pedagogisk
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Det är meriterande om du idag jobbar med SaaS-tjänster och då gärna med fokus på fintech-tjänster. Har du dessutom erfarenhet av Companyexpense eller någon annan version av Finditys plattform (
https://findity.se/partner-stories/) vill vi verkligen träffa dig.
Vad vi erbjuder:
• En bra balans mellan arbete och fritid. Vi har tre kontor i Sverige att arbeta ifrån men trivs du bättre att jobba hemifrån så gör det, eller arbeta lite hemifrån och lite från kontoret.
• En platt organisation där vi lyssnar på varandra och bortser från titlar, vårt mål är att växa Findity och där behövs allas kunskap och delaktighet.
• Arbete i internationell miljö. Även om Svenska bolag på kort sikt kommer att vara huvudsysslan så växer vår nordiska och europeiska kundstock hela tiden.
Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då kanske rollen som Customer Success Manager är något för dig!
Övrig information
Tjänsten är en provanställning och kommer att tillsättas omgående med start så snart som möjligt. Intervjuer är planerade att genomföras digitalt så fort som möjligt. Tester kan komma att förekomma i rekryteringsprocessen. Går du vidare i rekryteringsprocessen och blir erbjuden anställning kommer du att behöva lämna in utdrag ur ditt belastningsregister.
Publiceringsdatum2021-10-27Så ansöker duVill du också vara med och driva det digitala samhället framåt? Vad roligt! Då vill vi ha in din ansökan snarast möjligt. Annonsen kommer att stängas ned när tjänsten är tillsatt.
Välkommen med din ansökan!
Mer om oss
Findity (
https://findity.com/) grundades 2011 med målet att förenkla vardagen för företag och anställda genom att automatisera hanteringen av utlägg och reseräkningar. Idag erbjuder vi marknadens bästa Expense Management plattform, byggd på innovativ och ledande teknologi.
Tillsammans med våra partners underlättar vardagen för över 130 000 människor. Vi tycker att tid är värdefullt och ska läggas på roligare saker än på tråkigt och tidskrävande pappersarbete.
Är du också allergisk mot papper, går igång på automatisering, gillar tävling och älskar tårta lika mycket som vi? Då tror vi att du skulle passa utmärkt in i vårt gäng!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFindity AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Findity AB (org.nr 556838-8200),
http://findity.com/ Arbetsplats Findity
Jobbnummer 6074902
Observera att sista ansökningsdag har passerat.