Customer service till vår kund i Göteborg

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Tycker du om att arbeta med service och med varierande arbetsuppgifter? Sök då denna tjänst!

Publiceringsdatum
2016-01-18

Arbetsuppgifter
Tillsammans med ansvarig kundansvarig kommer du att ansvara för en av företagets större kunder. Du arbetar med att ta emot beställningar från kund och förmedla beställningen till fabrik så att produktion och leverans kan ske i tid och undertiden håller du kunden informerad. Du kommer även ha löpande kontakt med fabrikerna för att säkerställa att material finns tillgängligt så att produktionen kan löpa på.

Mycket av arbetet sker över telefon och mail men du kommer även besöka fabrikerna för att träffa dina kontaktpersoner och se produktionen främst i Sverige.

Om företaget
Vår kund är en av de största leverantörerna av fästelement till den europeiska fordonsindustrin. Produkterbjudandet sträcker sig från kundspecifika standardprodukter till kundanpassade specialfästelement och omfattar också teknisk utveckling, linefeeding, logistik-, material- och produktionskunnande.

Profil
Vi tror att du har god känsla för service och är van vid att hålla många bollar i luften. För att trivas är du en teamplayer med starkt lösningsfokus. Du kommer ges stor frihet under ansvar men förväntas att lösa uppgiften. Vidare är du samarbetsvillig, ansvarstagande och ha en positiv inställning.

Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och har du även erfarenhet från fordonsbranschen är detta meriterande. Du har god IT-kunskap och erfarenhet av att arbeta i något av de större affärssystemen. Har du erfarenhet av Movex kommer du snabbt sätta dig in i arbetet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Anställningstyp: Visstidsanställning, vikariat 1 år med möjlighet till förlängning
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Dag
Tillträde: Mars
Arbetsplats: Göteborg

Rekrytering sker löpande så sök redan idag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6654
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2622315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: