Customer Service till OpusCapita
StudentWork Sharper AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos StudentWork Sharper AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-04-23Om företagetOpusCapita levererar automatiserade ekonomiprocesser som outsourcing eller lösning till över 11 000 kunder i mer än 50 länder. Vi har 2300 anställda fördelade på kontor i nio europeiska länder. 2014 var vår omsättning 260 miljoner euro. Med vår 20 år långa erfarenhet har vi djup förståelse för såväl den tekniska utvecklingen som olika kundbehov. Ett naturligt steg framåt har varit att också erbjuda ekonomiska förvaltningstjänster.
Customer Service säkerställer att OpusCapita erhåller bästa möjliga service till företagets kunder. Avdelningen svarar på frågor som rör OpusCapitas produktportfölj med ett mål att överträffa kundens förväntansbild. Customer Service arbetar effektivt och professionellt i ett lösningsorientrad tillvägagångssätt för att kunden ska få en upplevelse utöver det extra.
ArbetsuppgifterTill Customer Service söker OpusCapita två nya medarbetare. Den ena tjänsten är ett tidsbegränsat vikariat längst till augusti 2016 och den andra tjänsten är en tillsvidareanställning.
I din roll säkerställer du att serviceärenden hanteras effektivt, professionellt och med hög kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande ärenden via telefon/mail och i möjligaste mån lösa uppdragen på egen hand alternativt säkerställa att ärenden vidareförmedlas internt till rätt funktion
• Dokumentation av kundärenden i ärendehanteringssystem genom befintliga stödsystem
• Guidning för kunder samt upplägg av kundanvändare i OpusCapitas ServicePortal
• Säkra driften av Customer Service genom att bidra till utveckling av funktionen samt att stötta andra grenar av Customer Service organisationen
ProfilVi söker dig som trivs med att arbeta i en kundservicefunktion. Du är utomordentligt duktig på att hantera olika människor och att finna lösningar på olika utmaningar. Du har en fallenhet för IT och teknik samt en vilja att lära dig mer om ekonomi. Vi lägger stor vikt vid dina personliga färdigheter och vi uppskattar om du har följande egenskaper och kunskaper:
• Starkt fokus på kundnöjdhet och hög kompetens inom kundbemötande
• God förhandlare som kan bemöta interna och externa kunder på olika organisatoriska nivåer
• Lösningsorienterad, effektiv och flexibel i ditt arbete
• Vana av att fatta beslut och ta ansvar för att nå resultat på kort och lång sikt
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har god kompetens i Microsoft Office, framförallt Excel och PowerPoint
• SQL-kunskap är meriterande
Tjänsterna ska tillsättas omgående och placering är på huvudkontoret i Solna. Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Välkommen att skicka in din ansökan till oss och bli en del av Customer Service hos OpusCapita!
Om företagetSharper är en fristående konsultbyrå som rekryterar högpresterande tjänstemän såsom ingenjörer, säljare, ekonomer, jurister, HR-experter och befattningar med projekt-, resultat- eller personalansvar samt IT-specialister. Sharper ingår i Studentwork som är ett auktoriserat nordiskt personaluthyrnings- och rekryteringsföretag med fokus på studenter, nyutexaminerade samt personer med upp till ca fem års arbetslivserfarenhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1751
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Norrman
anders.norrman@sharper.seDiana Eklöf
diana.eklof@sharper.seFöretagStudentwork Sharper AB
AdressStudentwork Sharper AB
Luntmakargatan 66
11351 Stockholm
KontorsadressLuntmakargatan 66, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2261836
Observera att sista ansökningsdag har passerat.