Customer Service Representative
Hilti Svenska AB / Administratörsjobb / Burlöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Burlöv,
Lomma,
Malmö,
Staffanstorp,
Lund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hilti Svenska AB i Burlöv,
Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Kristianstad eller i
hela Sverige Vill du bli en del av vår högpresterande team?
Publiceringsdatum2016-09-28BeskrivningSom Customer Service Representative på Hilti ingår du i ett team med ansvar för den administrativa delen av två strategiskt viktiga försäljningskoncept. Du kommer att lära dig hantera hela processen med värdeskapande rådgivning, diverse administrativa ärenden samt ordermottagning över telefon och email. Teamet är placerade på huvudkontoret i Arlöv och spelar en viktig roll i kontakten med våra kunder och vår försäljningsorganisation. Fokus i ditt arbete är att aktivt hitta lösningar på kundens utmaningar och vara den samordnande länken i kedjan. Kontinuerlig utveckling av vår verksamhet innebär en föränderlig vardag och med stort stöd från kollegor och teamledare är personlig utveckling en naturlig del av arbetet. Du får stort utrymme att utöva entreprenörskap i din roll med stöd av Hiltis affärsmodell, värderingar och strategi. Hilti tillhandahåller en solid introduktion inom såväl produkter, bransch, försäljning som företagskultur.
På Hilti tror vi att passionerade människor i en företagskultur med fokus på affärsresultat och personlig utveckling är en förutsättning för att möta våra kunders höga förväntningar på professionalism och partnerskap. Vi har under de tre senaste åren toppat listan för Sveriges bästa arbetsplatser i kategorin Stora organisationer. Grunden för detta arbete ligger i att vara en värderingsdriven organisation som sätter människor först; inom organisationen, hos våra kunder samt i vårt genuina CSR-arbete. Medarbetarna är kärnan i Hiltis framgång. Deras idéer, entusiasm och förtroende utgör grunden för företagets framgångsrika utveckling och bolaget finns idag representerat i 120 länder världen över. Genom att tillhandahålla marknadsledande produkter och tjänster för den professionella byggindustrin är Hilti en partner för marknadens ledande aktörer.
Vi söker efter personer som vill utvecklas, tillföra nya perspektiv och skapa innovativa idéer. Vi är stolta över våra medarbetare och investerar ständigt i fortsatt utveckling genom nära coachning, utbildningar och varierande arbetsuppgifter, helt i linje med vår grundfilosofi att vi driver resultat genom att utveckla människor och erbjuder karriärmöjligheter över funktionella och geografiska gränser.
Profil• Du är kundorienterad och serviceinriktad
• Du har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt och erfarenhet från byggbranschen är meriterande
• Du har vana av att arbeta självständigt och driva igenom initiativ och förändring
• Du har vana av att arbeta med olika telefonsystem och dator där erfarenhet av SAP är meriterande
• Du har en mycket god kommunikationsförmåga samt är bra på att strukturera och organisera ditt arbete
• Du är van att arbeta i ett högt tempo utan att tappa fokus på hög kvalitet
• Du har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande, men gärna vidareutbildning på högskole- eller universitetsnivå inom ekonomi eller teknik
Vi arbetar med löpande urval. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta Customer Service Manager, Henrik Andersson på 0725-431430.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCustomer Service Manager, Henrik Andersson på 0725-431430
FöretagHilti Svenska AB
AdressHilti Svenska AB
Box 123
23222 ARLÖV
KontorsadressTestvägen 1
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-539300
Faxnummer: 040-435196
Jobbnummer 3074570
Observera att sista ansökningsdag har passerat.