Customer Service & Supply assistant till Osstell
PSXpress AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSXpress AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige PS Xpress söker nu en Customer Service & Supply assistant på konsult uppdrag till vår kund Osstell i Göteborg. Tillträde snarast. Uppdraget är 75-100 % 12 månader.
Om Osstell
Osstell är globala ledare inom mätning av implantatstabilitet och övervakning av osseointegration. Företaget grundades 1999 då de uppfann ett mätinstrument som använder Resonansfrekvensanalys (RFA) för att fastställa den kliniska statusen hos ett tandimplantat. Fler än 1 300 vetenskapliga studier bekräftar fördelarna med tekniken, dess kliniska värde och användningen av ISQ-skalan för tandläkare i deras dagliga arbete. Osstell har sitt huvudkontor i Göteborg - tandimplantatens födelseplats. Sedan 2018 är Osstell en del av W&H-gruppen, en av världens ledande aktörer av dentala precisionsinstrument och enheter.
Vi söker dig som:
• Tycker det är viktigt med att vara en del i teamet
• Gillar ordning och reda med ett tydligt lösningsfokus.
• Erfarenhet från order/skeppning, inköp, innesälj eller administration med en god förståelse för hela processkedjan från order till leverans.
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
• Har god dator- och systemvana.
• Är flexibel då prioriteringar och arbetsuppgifter utifrån kundkrav kan ändras med kort varsel.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundsupport och koordinering, att främst via mail, men även via telefon och chatt, vara den viktigaste kontakten för Osstells kunder och hantera leveranser.
• Kundorder, hantera hela kedjan från orderregistrering till leverans och fakturering där du löpande kommunicerar med våra kunder och partners.
• Kvalitetssäkring, säkerställa att produkterna levereras till kunder vid rätt tidpunkt och med god kvalitet, där rätt dokumentation följer med leveransen.
• Tullhantering, hantera export- och importdokumentation.
Meriterande:
• Behärskar ytterligare språk än svenska/engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet från att arbeta med medicintekniska produkter.
• Erfarenhet av att hantera exportdokumentation.
• Erfarenhet från affärssystemet Navision.
Vad vi erbjuder
Hos Osstell värderar vi våra kunder, anställda och partners högt. Vi fokuserar alltid på våra kärnvärden, som inkluderar kundvärde, entreprenörskap, ansvar och öppenhet, vilket är grunden för allt vårt arbete.
Som en del av Osstell får du möjligheten att vara en del av ett företag med en tydlig strategi för att växa på den globala marknaden. Du kommer att arbeta i en internationell miljö med ett professionellt och högpresterande team med stöd från världsledande partners i branschen. Vårt huvudkontor ligger i hjärtat av Göteborg, vilket ger dig en central arbetsplats med goda kommunikationsmöjligheter.
Att arbeta hos Osstell innebär att du får ta del av fördelarna med att arbeta för ett mindre företag med en hög grad av individuell påverkan, samtidigt som du blir en del av den stabila W&H-koncernen.
Om du är en innovativ och kreativ person som söker en spännande möjlighet att arbeta med ett dynamiskt team och vara med att påverka framtidens utveckling inom dentalbranschen - då är Osstell platsen för dig!
Publiceringsdatum2023-04-20Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med PS Xpress, vänligen kontakta Sandra Syrén Eriksson för frågor
sandra@psxpress.se, 0706780333.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten ska tillsättas omgående, så vänligen skicka in din ansökan så snart du kan.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare PSXpress AB (org.nr 559320-5031),
https://pxpress.se Arbetsplats PS Xpress
Kontakt Sandra Syrén Eriksson
sandra@pxpress.se 0706780333 Jobbnummer 7682142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.