Customer Service medarbetare - sommarvikariat/behovsanställning
Rederi Aktiebolaget Nordö-Link / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rederi Aktiebolaget Nordö-Link i Malmö,
Norrtälje eller i
hela Sverige Customer Service medarbetare - sommarvikariat/behovsanställning
Finnlines söker medarbetare till vårt kundserviceteam i Malmö.
Huvuduppgifterna i tjänsten innebär arbete på vår bokning- och incheckningsavdelning samt passageraravdelning med arbetsuppgifter såsom rese- och kundservice på vårt kontor i Malmö.
Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat:
Bokning av inkommande förfrågningar via mail och/eller telefon.
Kommunicering av tidtabeller, priser, erbjudanden och annan relevant korrespondens till kunder.
Checka in och kontrollera befintliga bokningar.
Svara och informera våra kunder i incheckningsrelaterade ärenden.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som förutom svenska, talar och skriver flytande engelska, gärna andra språk. Tidigare erfarenhet från Customer Service är meriterande. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Andra viktiga egenskaper hos dig är att du är utåtriktad, pålitlig och effektiv, samtidigt som du är flexibel och noggrann. Du har även en förmåga att kunna arbeta självständigt och tidvis under tidspress. Viktigt är att du har god datorvana. Tillgång till eget fordon samt körkort är att rekommendera, då företaget är placerat i Norra Hamnen samt att arbetstiderna kan variera.
Hos oss får du ett varierande arbete i en dynamisk miljö. Vårt team jobbar effektivt och noggrant med fokus på våra kunder. Du bidrar till att hjälpa våra resenärer till att få den bästa starten på sin resa. Du kommer att arbeta i en internationell miljö med kollegor från våra kontor i Finland och Tyskland.
Observera att detta gäller behovsanställning.
Varmt välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande, sista ansökningsdatum 15/3-2017
Lön enligt kollektivavtal.
Ansökan ska skickas till:
jannica.haaber@finnlines.com Kontaktuppgifter för detta jobb
Customer Service ansvarig: Jannica Haaber
Kontor: 040-176813
Mobil: 0705-176806
Företag
REDERI AKTIEBOLAGET NORDÖ-LINK
Kontorsadress
LAPPÖGATAN 3B
211 24 MALMÖ
040-176800
Vi söker dig som förutom svenska, talar och skriver flytande engelska, gärna andra språk. Tidigare erfarenhet från Customer Service är meriterande. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Andra viktiga egenskaper hos dig är att du är utåtriktad, pålitlig och effektiv, samtidigt som du är flexibel och noggrann. Du har även en förmåga att kunna arbeta självständigt och tidvis under tidspress. Viktigt är att du har god datorvana. Tillgång till eget fordon samt körkort är att rekommendera, då företaget är placerat i Norra Hamnen samt att arbetstiderna kan variera.
Hos oss får du ett varierande arbete i en dynamisk miljö. Vårt team jobbar effektivt och noggrant med fokus på våra kunder. Du bidrar till att hjälpa våra resenärer till att få den bästa starten på sin resa. Du kommer att arbeta i en internationell miljö med kollegor från våra kontor i Finland och Tyskland.
Publiceringsdatum2017-02-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
KontaktJannica Haaber
jannica.haaber@finnlines.com 040176813
FöretagREDERI AKTIEBOLAGET NORDÖ-LINK
AdressREDERI AKTIEBOLAGET NORDÖ-LINK
BOX 106
20121 MALMÖ
KontorsadressLappögatan 3 b
Jobbnummer 3303143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.