Customer Service Agent / Kundtjänstmedarbetare till Dun & Bradstreet
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-10-10Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dun & Bradstreet. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt överrekrytering.
För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetDun & Bradstreet hjälper kunder och partners att växa och frodas genom kraften i data, analys och datadrivna lösningar. Idag är de fler än 6 000 anställda runt om i världen, vilket gör företaget till en etablerad ledare inom affärsbeslutsdata och analytiska insikter. Dun & Bradstreets data och insikter är värdefulla i alla faser av en affärslivscykel oavsett ekonomisk miljö. Varje dag hittar de nya sätt att stärka en prisbelönt kultur och påskynda kreativitet, innovation och tillväxt. Dun & Bradstreets syfte är att hjälpa kunder att förbättra sina affärers prestanda med hjälp av deras molntjänst och Live Business Identity.
Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Customer Service Agent till ett av våra tre team på kundservice. Som Customer Service Agent har du som uppgift att leverera en exceptionell service till våra kunder. Vi arbetar mot höga kvalitetsmål, bland annat kundnöjdhet, kort hanteringstid och en förståelse för våra kunders behov. Samtidigt strävar vi efter att automatisera våra processer och ständigt förbättra vårt arbetssätt.
I rollen som Customer Service Agent, är du en del av ett team på 11 personer. Vi arbetar tätt tillsammans för att hantera dagliga uppgifter som fakturafrågor, orderbestridan och support av våra produkter och tjänster. I detta team så ligger fokus framförallt på våra risk- och kredittjänster samt våra tryckta produkter. Vi prioriterar kollektivt ansvar och försöker att skratta mycket tillsammans samtidigt som vi bibehåller den höga standard som förväntas av oss.
Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.
• Ta emot ärenden via telefon och mejl
• Stötta kunder i kreditfrågor
• Samarbeta med Customer Service teamet
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat
• Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans
• Arbetat i Salesforce
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God dator- och systemvana
För att vara framgångsrik i rollen som Customer Service Agent ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrket samt telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i teamet är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och din arbetsmiljö.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna. Arbetet kommer vara hybrid men minst 2 dagar på kontoret i Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Isabel Sundvall
isabel.sundvall@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8949047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.