Customer Service Agent

KitchenTime AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
2016-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Agent" (publicerad 2016-10-24) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KitchenTime AB i Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Som Customer Service Agent kommer du att ha kontakt med våra kunder både via e-post, chatt och telefon. Du svarar på frågor kring bl a leveranser, beställningar, fakturor och våra produkter. Du arbetar med som en del av vårt kundservice-team och rapporterar till vår Customer Service Team Leader. Du kommer även att ha regelbunden kontakt med personalen på vårt lager och med våra leverantörer för att kunna ge våra kunder rätt information och se till att rätt vara skickas ut i rätt tid till rätt kund.

Ditt huvudfokus är att ge våra kunder snabba och trevliga svar. Samtidigt är det också ditt ansvar att bygga ut vår svarsdatabas med vanliga frågor och att genomföra idéer och förbättringar för kundtjänstarbetet.

Vi driver ständigt spännande projekt som löper utanför det normala arbetsflödet där du får möjlighet att få engagera dig med att både utveckla och skapa sådant som just du är intresserad av eller bra på, vilket bidrar till att göra ditt arbete varierat och roligt.

Tjänsten är på heltid och baserad i Uppsala.

Publiceringsdatum
2016-01-11

Kvalifikationer
Minst 1 års erfarenhet av försäljning/kundvård/service t ex i butik, restaurang eller på kontor
Mycket goda kunskaper i skriftlig & muntlig kommunikation, både på svenska och engelska
Övriga nordiska språk som modersmål är mycket meriterande
Minst gymnasieexamen
Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en möjlighet att spela en viktig roll i ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag. Vi jobbar tillsammans i ett högt tempo med ständigt nya och spännande projekt på gång.

Här erbjuds du kontor i centrala Uppsala på en arbetsplats med utmaningar, öppenhet och en avslappnad men framgångsorienterad arbetsmiljö. Vi delar alla entusiasm för e-handel och hjälps åt att forma framtiden för detaljhandeln.

På KitchenTime finner du trevliga och ambitiösa kollegor som vill jobba målmedvetet tillsammans med dig för att skapa Nordens största butik för köksprodukter på nätet. Du kommer att jobba med branschledande verktyg och ett sortiment med varumärken i världsklass. KitchenTime är ett snabbt växande företag där det finns stora möjligheter att göra karriär för den med framåtanda.

Vi ställer höga krav på våra medarbetare, men är också måna om att du ska ha möjlighet att utvecklas minst lika snabbt som vi, och försöker därför skapa bästa möjliga förutsättningar för det. Hos oss är dina egna begränsningar det enda hindret för hur långt du kan nå. I vår meritokrati är det inte bakgrund, kön eller CV som i slutändan avgör hur det går för dig ? istället är det din förmåga att prestera och skapa värde, själv och tillsammans med oss andra på företaget, som avgör din framgång.

Tjänsten tillsätts löpande med sista ansökningsdag 2016-01-31. Så snart vi hittar rätt kandidat tillsätts tjänsten, så skicka din ansökan snarast. Tillträde omgående, men hör av dig om dina förutsättningar ser annorlunda ut. Skicka din ansökan till jobs@kitchentime.com och var noga med att den svarar på följande frågor:

Mer info på http://jobs.kitchentime.com/lediga-tjanster/customer-service-agent-2/ .

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobs@kitchentime.com

Företag
KitchenTime AB

Adress
KitchenTime AB
Smedsgränd 5A
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Smedsgränd 5A
UPPSALA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 073-248 54 15
E-postadress: jobs@kitchentime.com

Jobbnummer
2610670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KitchenTime AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KitchenTime AB: