Customer Order Coordinator till bolag inom digitala säkerhetslös

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en Customer Order Coordinator till vår kund, ett globalt spännande företag inom digital säkerhet som erbjuder digitala tjänster och produkter som används av människor dagligen - världen över! Denna tjänst är placerad strax söder om Stockholms innerstad.

I rollen som Customer Order Coordinator kommer du att ha en viktig roll då du ansvarar för hela orderkedjan, från inkommande beställningar, utskick av orderbekräftelser, fakturering till leverans hos kund. Du följer kundens ärende genom hela processen och löser fokuserat eventuella problem. Kunden är välkända företagskunder och när frågor uppstår kring produkten är det dig de vänder sig till. Vid behov ska du även kunna medverka i kundsupportteamet samt förbereda och medverka i möten mellan företagschef och kund. Du fungerar med andra ord som spindeln i nätet då du är länken mellan företaget, produktionen och dess kunder samt sköter orderhanteringen.

Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll där du med fördel haft kontakt med företagskunder. Dessutom trivs du i en koordinerande funktion där du får använda din kommunikativa förmåga till fullo. Du har en positiv inställning och ser värdet i att leverera god kvalité till kunderna. Likväl gillar du att utmana dig själv och ditt arbetssätt för att effektivisera arbetsprocesser ytterligare. Vidare är du lösningsorienterad, driven, strukturerad och har god känsla för service och relationer.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-11-23

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundtjänstarbete eller liknande arbetsuppgifter
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag, tillträde snarast. Slutdatum 2019-04-30, med chans till förlängning.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du erfarenhet av kundtjänstarbete men vill utvecklas vidare i en koordinerande roll där du får använda din kommunikativa förmåga? Väcks din nyfikenhet av att få arbeta i en internationell miljö där din lösningsorienterade inställning kommer till användning? Då är detta tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30598 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-23
Ange följande referens när du ansöker: 30598
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
4473726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: