Customer Care representative - Instrument orders
Phadia AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Phadia AB i Stockholm,
Uppsala,
Göteborg eller i
hela Sverige CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE
Thermo Fisher Scientific är ett globalt läkemedel- och bioteknikbolag med över 100 000 anställda och en årlig omsättning på över 25 miljarder dollar.
I Sverige är vi cirka 1,000 Thermo Fisher Scientific-anställda som jobbar ifrån fyra kontor och hemmakontor. Vi har flera olika verksamheter, men vi delar alla samma mål - att kunna hjälpa våra kunder göra världen hälsosammare, renare och säkrare.
På Kungsholmen i centrala Stockholm har vi ett kontor som förser våra kunder med förbrukningsprodukter , instrument och programvaror inom life-science. Vi utökar nu vårt team på 11 personer inom Customer Care med en orderadministratör för våra instrumentbeställningar. Du kommer att bidra till att bygga goda relationer till våra kunder, representera företaget samt bidra till en bra kundupplevelse.
Om jobbet
Du kommer att stötta vår nordiska organisation med kundservice, främst via email, men även via telefon
Dina ansvarsområden:
Behandla beställningar på instrument
Koordinera leveranser tillsammans med lagret och serviceavdelningen
Uppföljning och support av beställningar och fakturor
Besvara kundklagomål för att säkerställa ett bra kundnöjdhetsresultat
Samarbeta med nordiska och globala kollegor samt externa kontakter för att lösa problem samt återkoppla information till kunderna
Support till våra säljare med framför allt offerter
Arbeta med förbättringsprojekt och vårt demolager av instrument
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för kundservice samt tidigare erfarenhet från liknande roll inom kundservice och/eller serviceyrke.
Som person är du engagerad, driven och serviceinriktad person. Du har god förmåga att arbeta självständigt och trivs med en arbetsmiljö med högt tempo. Du klarar att både prioritera och hantera kunder, även i utmanande situationer.
Du trivs med en ansvarstagande roll där du även kan driva utveckling av processer, utbildning och andra förbättringsprojekt.
Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska.
Publiceringsdatum2022-09-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressPhadia AB
Lindhagensgatan 76
11292 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Phadia AB (org.nr 556041-3204)
Lindhagensgatan 76 (
visa karta)
112 92 STOCKHOLM
Arbetsplats Life Technologies Europe BV Nederlaenderna Filial Sverige
Jobbnummer 6996765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.