Customer Advisor/Kundtjänstrådgivare
Brocc AB (publ) / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brocc AB (publ) i Stockholm Söker du ett kundfokuserat arbete på ett modernt snabbväxande fintech bolag, där du får ansvar och värdeskapande arbetsuppgifter från första dagen? Brocc söker positiva och nyfikna kundtjänstrådgivare som vill vara med och växa med oss i vår kundtjänst. Ansök nu och anslut till vårt engagerade och välkomnande team!
Publiceringsdatum2022-10-31Om företagetBrocc är en snabbt växande fintech-plattform som står inför en spännande utveckling. Vi lanserar nu vår plattform till de nordiska konsumenterna som det bästa alternativet för sparande i form av krediter och insättningar. Vår strategi bygger på att erbjuda de bästa räntorna och hjälpa kunder att realisera sin fulla besparingspotential.
Sju års investeringar har satt Brocc i en unik position som ger kunderna möjlighet att göra smarta ekonomiska val som förbättrar deras liv
Om jobbet
Vi behöver förstärka teamet med ytterligare serviceproffs på inom kredit och inkasso, och söker därför handläggare/kundtjänst rådgivare på heltid. I den här rollen finns stora utvecklingsmöjligheter för dig som är redo att ta ansvar. Vi är ett växande, kompetent och stöttande team som får dig att känna dig som hemma direkt. Gemensamt är att vi lägger mycket energi och passion på att hjälpa våra kunder och kollegor.
Att arbeta inom kundservice på Brocc innebär att du spelar en central roll i företagets framtida utveckling och framgång. Vi ser det som hjärtat i vår organisation. Du är våra kunders första kontakt med oss när det gäller både lån och investeringar, och vi stöttar även i inkassofrågor och kommunicerar med kunder som hamnat i dröjsmål. Som handläggare arbetar du med alla delar av låneprocessen från ansökan till kreditbeslut och krav. Enkelt uttryckt stöttar du kundens resa i alla delar av vår verksamhet!
Tjänsten är en heltidsanställning och placerad i vårt vackra kontor i centrala Stockholm.
Om dig
Du trivs med att ta ansvar och vill gärna utvecklas och lära dig nya saker. Har du tidigare erfarenhet av liknande roll ser vi det som intressant, men det viktigaste är att det finns ett intresse och en vilja att ge Broccs kunder förstklassig service!
Utöver detta tror vi att du;
• Trivs med att arbeta i team såväl som självständigt
• Uppskattar kundkontakt och kan anpassa budskapet efter kundens behov
• Stimuleras av att arbeta i en organisation som ständigt utmanas att tänka nytt och utvecklas, med hög kvalitet och kundnöjdhet som mål
• Talar och skriver på god nivå i svenska och engelska
Vad vi erbjuder:
• Konkurrenskraftig lön & tjänstepension
• 6 veckor semester
• 5000 SEK friskvårdsbidrag per år
• Tillgång till Benify förmånsplattform
• Moderna digitala verktyg & tech stack
• Flexible remote policy & huvudkontor i centralt läge
• Vänliga & kompetenta kollegor, korta beslutsvägar i bolaget och oändliga möjligheter till att lära sig & utvecklas
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat 2022-12-01 till 2024-07-01
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBrocc AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Brocc AB (publ) (org.nr 556983-3204),
http://www.brocc.se Arbetsplats Brocc AB
Kontakt Amir Abdulla
amir.abdulla@brocc.se Jobbnummer 7127264
Observera att sista ansökningsdag har passerat.