Customer Administration Manager till globalt fintech-bolag
Maxkompetens Konsult AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Administration Manager till globalt fintech-bolag" (publicerad 2018-01-15) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Verifone är världsledare på betallösningar. I mer än 150 länder världen över levererar deras 6 000 anställda lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.
Även i Sverige är Verifone den ledande leverantören av kortterminaler med tillhörande utrustning och tjänster, och ansluter mer än 26 miljoner betalterminaler till molnet. På så sätt kan Verifone slå samman handeln via nätet med handeln i butik och skapa nästa generations engagemang mellan handlare och konsumenter.
Nu söker verifone en engagerad Customer Administration Manager till kontoret i Hammarby Sjöstad.
Customer Management är till för alla Verifones kunder och består av fyra enheter. De hjälper sina kunder och partners komma igång med tjänster och produkter, orderlägger och supporterar gällande alla ärenden och frågor. I rollen som Customer Administration Manager ansvarar du för den dagliga driften på avtal- och orderregistreringen. Du skapar och upprätthåller rutiner och processer tillsammans med 12st Customer Administration medarbetare med målet att uppnå en hög kundnöjdhet. Du har även personalansvar gällande rekryteringar, semesterplanering och bemanning samt medarbetar- och lönesamtal Du samarbetar med 3 andra ansvariga inom Customer Management och har nära kontakt med övriga avdelningar inom Verifone. Försäljning är en stor del av dagligt arbete på Customer Management varför det är viktigt med ett genuint säljintresse.
Detta är en rekrytering på heltid med start så fort som möjligt.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att utöva ett coachande och utvecklande ledarskap samt kan sätta upp och arbeta för att nå verifones mål. Du kommer att utveckla rutiner, processer och arbetssätt och ha kontakt med övriga avdelningar på Verifone, kunder och samarbetspartners.
I rollen ingår det att hålla grupp- och indvividuella möten, planera och genomföra utbildningar och säkerställa kunskapsöverföring.
Du har personalansvar inkl. medarbetarsamtal, måluppföljning, lönesamtal, semesterplanering och håller i rekryteringsfrågor.
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet från arbetsledande befattning, gärna från kundsupport, med intresse för ett coachande ledarskap. Du har både ett intresse för administrativa processer såväl som teknisk erfarenhet med ett driv att hjälpa både kunder och medarbetare till att hitta optimala lösningar. Du kan snabbt anpassa dig för utmaningar och se lösningar.
Då Verifone är ett internationellt företag är det viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Goda kunskaper i Microsoft Office och PowerPoint är ett krav.
För att lyckas i rollen ser vi att du har ett brinnande intresse för att få medarbetare att utvecklas och växa för att nå uppsatta mål, samt att du har ett ett driv att ge bra service. Du är lösningsorienterad och nyfiken. Du har en stark teamkänsla och trivs med att coacha människor till att utvecklas och sporras av att nå företagets mål likväl som dina egna.
Sista ansökningsdag
Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Om kunden
https://www.verifone.com/sv/seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 6952
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Erdös
sandra.erdos@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Hantverkargatan 25B
11221 Stockholm
KontorsadressHantverkargatan 25B
Jobbnummer 3900713
Observera att sista ansökningsdag har passerat.