CS Administratör
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige CS Administrator
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammans med Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Vi söker nu för vår uppdragsgivares räkning en Customer Service Administrator för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning.
Uppdragsgivaren är ett världsomspännande företag inom hemelektronikbranschen och placeringen är i Kista Science City.
Publiceringsdatum2021-01-18Om tjänstenThe Customer Satisfaction Administrator is handling Operation processes, covering all areas of Warranty, Spares, Return and Tracking, as well as support and escalation issues between dealers/service centers and SSCE.
POSITION IN ORGANISATION:
• CS Operations & CX Manager
• CS Process & Control Manager
• CS Administrator
Krav och färdigheter
KEY ACCOUNTABILITIES:
• Handle complex warranty and return claims and possible investigations toward service centers.
• Support partners with reverse logistic of parts.
• Modify SAP Master data related to service partners.
• Create and analyze data related to warranty and return processes.
• Manage consignment stock to service centers and distributors.
• Support our dealers and service centers through various channels.
• Process development in tight cooperation with all liaisons to minimize numbers of claims, speed up processes and lower costs
• Monitor the daily work for warranty admin located at outsourced partner.
LIAISONS:
• External: Distributors, dealers and service centers in the Nordic region and SSCE.
• Internal: Order departments, i.e. Finance department, Indoor sales and Sales departments, Logistic department.
• Customer Satisfaction Manager
QUALIFICATIONS REQUIRED:
• College ("gymnasium") Electronics, technical as well as administration.
• Advanced skills in Excel.
• SAP knowledge
• Service related background
• Quick learner with the ability to handle a lot of processes at the same time.
EXPERIENCE:
• Preferably has worked with similar tasks
• Previous work within service (preferably in Home electronics)
SKILLS & ATTRIBUTES:
• Fluent in English
• Fluent in Swedish is a big advantage
• Flexible
• Service minded
• Self starter (taking own initiatives, drive)
• Team player
• Problem solving
• Good communication skills
• Well presented and professional
• Preferably knowledge with SAP or similar systems.
• Analytical
This job description summarizes the main aspects of the job, but does not cover all the duties that the job holder may be required to perform.
Vad kan vi erbjuda?
Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos uppdragsgivaren, din konsultchef är på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig med frågor och funderingar. Dock ej nu under Corona-tider då kontoret är stängt för besök.
Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal. Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.
Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.
Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
/ Therese Barvell Rappel
Konsultchef Bemanningsstyrkan
Varaktighet, arbetstid
Heltidsanställning Start omgående och minst till och med 30 april 2023 med möjlighet till förlängning.
ErsättningMånadslön
Friskvårdsbidrag samt övrigt som finns i vårt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB (org.nr 556780-5212)
Jobbnummer 5527291
Observera att sista ansökningsdag har passerat.