Contract Coordinator till internationellt bolag på Kungsholmen
KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2021-06-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Contract Coordinator till internationellt bolag på Kungsholmen" (publicerad 2021-07-01) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-06-11Om tjänstenSöker du en koordinerande roll inom administration och kontraktshantering? Är du prestigelös, trygg i dig själv och vill arbeta i en teamorienterad miljö? Då kanske detta är en tjänst för dig!
Till vår kund på Kungsholmen söker vi just nu en Contract Coordinator för konsultuppdrag i 6 månader.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen arbetar du främst att arbeta med företagets kontrakt gentemot kunder. Du arbetar med att kontrollera de befintliga kontrakten och när de går ut. Vidare ansvar du även för att skicka ut nya offerterbjudanden på de kontrakt som ska förnyas. Du arbetar även med att lägga upp avtal och fakturera dessa i SAP. Vid behov hjälper du även övriga team med bland annat mailhantering, fakturering och arkivering.
KvalifikationerFör att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av en tjänst inom administration och kontraktshantering
• Erfarenhet av SAP
• Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift. Det är även meriterande om du har kunskaper inom något annat nordiskt språk.
Vi söker dig som är trygg i dig själv och som trivs i en administrativ roll. Du är serviceinriktad, tycker om att hjälpa andra och är självgående i ditt arbete. Då man hanterar kontrakt och jobbar med deadlines ser vi att du är orädd och stresstålig. Vidare är du en prestigelös person som är noggrann samtidigt som du får saker gjorda.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX men arbetar som uthyrd konsult till vår kund. Uppdraget är på 6 månader.
Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Samtliga frågor kring tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på KFX HR-partner, mailadress
lisa.hagglund@kfx.se.
Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag!
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4413".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Jobbnummer 5805090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.