Contact Center Trainer till Staples, Borås
Proffice Sverige AB / Speciallärarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla speciallärarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Är du pedagogisk och drivs av att utveckla andra? Har du stor social förmåga och tidigare erfarenhet av att utbilda på både svenska och engelska? Har du erfarenhet av kundtjänst? Då kan det vara du som är Staples nya Contact Center Trainer med möjlighet att undervisa medarbetare över hela Europa.
Detta är en europeisk roll inom Staples med placering i Borås, som en del av ett team som ansvarar för leverans av utbildning för alla europeiska kundtjänstenheter. Teamet använder "Servicology"-principer för att stödja kvalitets- och produktkunskapsförbättring samt försäljningstillväxt.
Kundtjänstens utbildare ansvarar för distribution av utbildningspaket med riktade utbildningsåtgärder för att öka kundnöjdheten samt medarbetarnas utveckling och engagemang samt operativ effektivitet.
Som Contact Center Trainer drivs du av att på bästa sätt förmedla stora mängder produkt- och säljkunskap på ett inspirerande och pedagogiskt vis inom hela den europeiska kundserviceorganisationen så att medarbetarna kan nå sina försäljningsmål samtidigt som kundnöjdheten ökar.
Uppdragsgivare: Staples Sweden AB
Ort: Borås
Sista dag att ansöka är 14 mars, 2014. Urval sker dock löpande, varför tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
För information: I denna rekrytering samarbetar Staples med Proffice, för mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Patrik Artman på 0733-43 45 89. Sök tjänsten på vår hemsida,
www.proffice.sePubliceringsdatum2014-02-24KvalifikationerFör att lyckas i den här rollen behöver du vara proaktiv och driven. Tidigare utbildningserfarenhet är nödvändig, gärna inom kundtjänst. Du talar, läser och skriver engelska och svenska flytande och på en hög kompetensnivå. Kunskaper i norska och danska är meriterande. Du har en utmärkt verbal och pedagogisk presentationsteknik i både klassrum och vid individuell coachning.
Övriga kvalifikationer som kommer att hjälpa dig att lyckas som Contact Center Trainer:
• Förmåga att identifiera utvecklingsbehov och trender
• Stor social förmåga som skapar relationer snabbt och effektivt
• Kommersiell med ett starkt kundfokus
Relevant utbildning är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-14
Ange följande referens när du ansöker: 200550130
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPatrik Artman
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 1789855
Observera att sista ansökningsdag har passerat.