Com Hem söker Teamledare till Bredbandsteamet, Kundservice i Örn
Com Hem / Försäljningsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Com Hem i Örnsköldsvik,
Härnösand,
Sundsvall,
Stockholm eller i
hela Sverige Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,76 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information se på
www.comhem.seKundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Verksamheten omfattar cirka 700 personer varav 500 i Härnösand och 200 i Örnsköldsvik. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.
Vill du arbeta med ledarskap och försäljning?
Publiceringsdatum2013-11-28Dina arbetsuppgifterSom Teamledare har du övergripande resultat- och personalansvar för cirka 15 kommunikatörer. Du arbetar nära medarbetarna i teamet och genomför medlyssning, coachning, säljträning, kvalitétsuppföljning samt teammöten för att utveckla såväl personalen som den operativa verksamheten. Då ett av våra viktigaste fokusområden är försäljning tar du aktiva initiativ för att stimulera resultatet inom detta område. Vidare är du ansvarig för att löpande inventera dina medarbetares kompetens och upprätta individuella utvecklingsplaner som ett led i Kundservice certifieringsprocess.
Stationeringsort
Örnsköldsvik
Arbetstid
Dag, kväll och helg
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att leda eller coacha andra. Högskoleutbildning inom relevant område är meriterande och erfarenhet från kundservice- och contact center-branschen är meriterande. Goda kunskaper i svenska och i engelska i såväl tal som skrift är ett grundkrav. Du är en van datoranvändare och har god förståelse för hur man använder IT för att stödja verksamheten. Du bör ha ett tekniskt intresse och grundläggande kunskaper inom de tjänsteområden som utgör grund för Com Hems affär. Vidare ser vi att du har goda kunskaper inom försäljning och kundhantering.
För att trivas hos oss bör du gilla att arbeta inom ett expansivt företag som befinner sig i ständig förändring. Tempot är högt och våra beslutsvägar är snabba.
Som person har du förmågan att vara
• Kundfokuserad och serviceinriktad
• Visionsförmedlande
• Styrande och drivande
• Motiverande och inspirerande
• Affärsmässig
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten för rollen samt dina tidigare erfarenheter.
Mer information och kontaktperson
Sista ansökningsdag är den 8 december. Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Eriksson Schäder, Operativ chef, på
Henrik.Eriksson.Schader@comhem.com alt 072-7167839.
Facklig kontaktLedarna: Patrik Sjödin,
patrik.sjodin@comhem.comSeko Härnösand: Nick Fortgens,
nick.fortgens@comhem.comUnionen Härnösand: Magnus Hansson,
unionen.harnosand@comhem.comArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCom Hem
AdressCom Hem
Box 8093
10420 Stockholm
Jobbnummer 1714864
Observera att sista ansökningsdag har passerat.