Client Support/kundtjänstmedarbete sökes!

Hyrpersonal Sverige / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hyrpersonal Sverige i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-10-11

Dina arbetsuppgifter
• Kundsupport i vår helpdesk. Hjälpa kunder använda våra system för att analysera och tolka information i våra databaser. Schemaläggning och planering görs gemensamt i gruppen.
• Besvara kundförfrågningar beträffande utveckling av produkter och varugrupper inom svensk dagligvaruhandel.
• Besvara internationella förfrågningar om marknadsutveckling inom olika varugrupper.
• Samarbete med kundansvariga vad gäller support till kund.
• Utbildning av kunder i våra programvaror.
• Egna projekt/arbetsuppgifter.
Säkerställer uppfyllandet av förfrågningsunderlaget och ad hoc-ansökningar klient att bygga nöjda kunder, under uppsikt. Hjälper teammedlemmar att bygga, skapa och upprätthålla effektiva affärsrelationer med kunder för att aktivt stödja deras behov som deras dag till dag kontakt, eventuellt inriktad på en specifik produkt eller tjänst. Garanterar genom granskning och kontroll, att produkten levereras uppfyller kundens specifikationer, inklusive aktualitet och kvalitet.

Kompetenser
• Gymnasieutbildning (administrativ inriktning). Universitetsutbildning inom marknadsföring/företagsekonomi ses som meriterande.
• Minst 3 års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel.
• Goda engelska- och svenskakunskaper (tal och skrift).
• Erfarenhet från läkemedel industrin ses som mycket meriterande,

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv och engagerad samt proaktiv i ditt arbetssätt. Du tycker om att ha flera projekt på gång samtidigt och det är viktigt för dig att alltid ge god service till kunder och kollegor. Du trivs både med att självständigt driva projekt och att arbeta i team. För dig är det självklart att alltid ta ett helhetsansvar och att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. I ditt team är du drivande och tar egna initiativ till förbättringar. Du föredrar ett högt tempo och presterar hög kvalitet även under stress.
För rätt person kan denna befattning bli en tillsvidare anställning efter uthyrningspersonen hos oss!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-20
Vänligen skicka din ansökan omgående då vi har fortlöpande antällning.
Ange följande referens när du ansöker: Client Support
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@ingenjorstorget.se

Kontakt
Anna Larsson, Rekryteringskonsult, 013-31 03 12 (Rekryteringsavdelningen), anna@hyrpersonal.se

Företag
Hyrpersonal Sverige

Adress
Hyrpersonal Sverige
Storgatan 32B
58223 Linköping

Kontorsadress
Storgatan 32B
Linköping

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 013-310312
Faxnummer: 013-310318
E-postadress: info@ingenjorstorget.se

Jobbnummer
1050847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hyrpersonal Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hyrpersonal Sverige: