Client Service Manager
Web Power Scandinavia AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Web Power Scandinavia AB i Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Client Service Manager till Webpower
Vill du vara med och utveckla Webpower som den ledande leverantören av marketing automation lösningar i Skandinavien?
Webpower är en internationell leverantör med stark tillväxt inom marketing automation lösningar, med fokus i e-postkanalen.
Sedan vår start 1999 arbetar vi för att skapa framgång hos våra kunder. Idag är vi ett ungt, professionellt team på 200 personer med kontor i Sverige, Holland, Tyskland, Spanien och i Kina.
Webpower är en av top fem ledande e-postleverantörerna i Europa och i Kina är vi helt marknadsledande.
Vi är drivna, gillar högt tempo och personligt ansvar med fokus på leverans.
Är du redo för nästa steg i din karriär i rollen som Client Service Manager?
Rollen:
I rollen som Client Service Manager så ansvarar du för din egen kundportfölj och för utveckling av denna. Du är en av våra främsta experter eller rådgivare och arbetar ständigt med att utveckla kunden inom marketing automaton och e-post. Du kommer vara en av våra nyckelspelare och det är viktigt att du har möjlighet att bygga långsiktiga relationer såväl externt som internt.
Tjänsten är på heltid och du är placerad på vårt kontor i Stockholm city. Du rapporterar till Sales Manager Nordic.
Du:
I rollen som Client Service Manager så har du ett stort fokus på att utveckla vår kundbas i Skandinavien. Det är viktigt att du har en positiv inställning, lätt att samarbeta, prestigelös, drivande och levererar enligt tydliga, definierade mål.
Vidare har du:
Relevant universitetsutbildning
Minst fyra års relevant arbetslivserfarenhet i försäljning/account management, gärna från online marketing, CRM eller mjukvara
Analytisk, drivande med resultatfokus
Stark i förhandlingar och presentationer
Erfarenhet inom e-postmarknadsföring är inget krav men en fördel, men god förståelse för de digitala medierna är en förutsättning
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi:
Webpower erbjuder dig
Ett intressant, utvecklande jobb i en internationell miljö med högt i tak
Stora utvecklingsmöjligheter
Konkurrensmässigt löne- och bonuspaket
Arbetsplats i centrala Stockholm
Publiceringsdatum2015-05-25Så ansöker duAnsök genom att skicka ditt CV och personligt brev på engelska till
jobs@webpower.nlFör mer information, kontakta Frans Welling på nummer : +31 (0)342 423 262.
Vi arbetar med löpande urval, och önskar din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2015-06-15.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-30
Ange följande referens när du ansöker: Client Service Manager
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobs@webpower.nlFöretagWEB POWER SCANDINAVIA AB
AdressWEB POWER SCANDINAVIA AB
Sturegatan 46
11436 STOCKHOLM
KontorsadressSturegatan 46
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41050400
Jobbnummer 2308170
Observera att sista ansökningsdag har passerat.