Chro Till Stc Training Club, Kungälv
Maquire Group AB / Administratörsjobb / Kungälv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maquire Group AB i Kungälv,
Göteborg,
Mölndal,
Stenungsund,
Härryda eller i
hela Sverige Vi på STC tror på gemenskap och har därför sedan starten 1998 skapat miljöer där människor i alla åldrar kan träffas och träna för ett friskare liv. STC Training Club är idag en av Sveriges största gymkedjor med 210 träningsanläggningar från Åre i norr till Trelleborg i söder och sysselsätter över 1500 personer. I september 2018 blev Novax majoritetsägare med målet att öka tillväxttakten. Vårt samhällsåtagande som företag och friskvårdsleverantör sträcker sig längre än att öppna upp dörrarna för människor som önskar träna. Ambitionen med vår verksamhet har alltid varit att vara en seriös aktör med ett prisvärt erbjudande, så att alla människor i alla åldrar har rätt förutsättningar att leva ett friskare liv och stärka folkhälsan.
STC är ett ledande företag inom träningsbranschen med en vision att möjliggöra ett aktivt och hållbart liv för alla. Vi söker nu en engagerad Chief Human Resources Officer (CHRO) som tillsammans med sitt team och hela organisationen lyfter medarbetarna genom kultur och värderingar.
I uppdraget som CHRO på STC är du ansvarig för HR och löneavdelning med fem medarbetare. Du ansvarar för samtliga HR frågor inom ledarskap, arbetsrätt, kompetensutveckling, arbetsmiljö, rekrytering, lön och organisation. Du har en ledande roll i ledningsgruppen där du arbetar både strategiskt och operativt. Tjänsten rapporterar till VD och är placerad på huvudkontoret i Kungälv.
Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter:
Driva affären och utveckla kultur och värderingar:
Tillsammans med ledningsgruppen arbeta mot uppsatt vision och affärsmål. Leda med hjärtat och föregå med gott exempel för att säkerställa att våra värderingar genomsyrar varje del av vår organisation. Skapa en inkluderande och dynamisk kultur där varje individ känner sig sedd, hörd och uppskattad.
Organisationsstruktur och kompetensförsörjning:
Attrahera, utveckla och behålla vår mest värdefulla tillgång - våra medarbetare. Skapa och implementera en organisationsstruktur som främjar tillväxt och prestation.
Performance management:
Utveckla och implementera en strukturerad och motiverande performance management-process som tydligt kopplar individuell prestation till vårt företags framgång.
Publiceringsdatum2023-11-21ProfilVi söker dig som har relevant HR-utbildning och erfarenhet av övergripande, kvalificerat HR-arbete i ledande befattning inom en geografiskt spridd organisation. Du har drivit och implementerat HR-strategier samt har vana att bygga strukturer och förädla processer inom HR och du trivs med att arbeta både operativt och strategiskt.
Som person är du affärs- och målinriktad med förmåga att se helheten. Du är tydlig och skapar förtroende och är bra på att bygga relationer. Du är en god kommunikatör som kan företräda HR-frågorna i organisationen. Eftersom STC är under tillväxt och under ständig förändring är det viktigt att du är flexibel och trivs att arbeta med snabba beslut.
STC erbjuder
Du erbjuds en möjlighet att vara en central del av en organisation som strävar efter att göra verklig skillnad i människors liv. Här finns ett dedikerat och entusiastiskt team som delar en passion för en aktiv och hälsosam livsstil med en kultur som värdesätter glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap.
Ansökan
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev på maquire.se senast den 8 december. Vid frågor kontakta ansvarig konsult Maria Hörnestam på 076-338 76 46 eller Ann-Charlotte Björkman på 073-519 40 55.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maquire Group AB (org.nr 556725-8388),
https://maquire.se Jobbnummer 8277967
Observera att sista ansökningsdag har passerat.