Chefsassistent till internationellt bolag
Randstad / Administratörsjobb / Solna
2012-04-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Chefsassistent till internationellt bolag" (publicerad 2012-05-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad i Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Huddinge,
Täby eller i
hela Sverige Nu söker vi efter en erfaren chefsassistent / administrativ koordinator med goda systemkunskaper till ett längre uppdrag på ett internationellt läkemedelsföretag i Solna. Tillträde omgående.
Publiceringsdatum2012-04-22ArbetsuppgifterSom chefsassistent / administrativ koordinator kommer du att framför allt avlasta Medical Director och underlätta dennes arbete genom att ansvara för organiserandet av vardagen, både på dags- och månadsbasis. Detta innefattar blandat annat att löpande kontrollera mail, boka resor, hantera fakturor och inköpsordrar, ordna konferenser, samordna möten samt ta fram information inför dessa.
Din erfarenhet
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete som assistent / sekreterare till chef eller VD. Gärna i ett internationellt företag eller i en nordisk organisation. Du är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vidare har du med än god datorvana. Du får gärna ha varit superuser i något system som t.ex. Webex och/eller Sharepoint. Du har erfarenhet från enklare ekonomifrågor som fakturering, inköpsordrar etc. gärna med erfarenhet från SAP.
Din Personliga egenskaper
Du är en serviceinriktad person med skinn på näsan som ser utmaning i att jobba i en prestigelös miljö och klarar av ett högt tempo. Vidare är du orädd och villig att lära och hantera föränderliga miljöer. Du har sinne för detaljer men är också flexibel och metodisk i ditt arbetssätt. De varierande arbetsuppgifterna kräver att du tar egna initiativ samt trivs med att arbeta både självständigt och samarbeta med andra. Du bör ha en organisatorisk ådra och trivas med uppgifter som kräver det.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Linell på 08-693 94 53.
Då vi gör ett löpande urval och tillträde är omgående ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Linell, 08-693 94 53
FöretagRandstad
AdressRandstad
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1221517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.