Chef till Inköp och Kundservice på Campadre
Campadre Scandinavia AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Campadre Scandinavia AB i Stockholm,
Trollhättan eller i
hela Sverige Campadre grundades i Sverige 2009 och expanderade till Norge, Finland och Danmark senare samma år. Campadre är den första och största shoppingklubben på nätet för företag och trendmedvetna konsumenter inom mode, hem och inredning, sport, elektronik, resor och andra livsstilsprodukter. Campadre erbjuder en unik affärs- och marknadsföringsplattform för exklusiva varumärken som vill öka sin försäljning och samtidigt förstärka sitt varumärke på den nordiska marknaden. Campadre är ett entreprenöriellt företag med en kultur som premierar kreativitet, initiativ och ett härligt skratt. Vi har stor tillväxt med nya medlemmar och nya varumärken varje vecka. Hos oss kommer du som Head of Procurement & Customer Service att leda både teamen för orderhantering och kundservice. Head of Procurement & Customer Service är därmed ansvarig för hur vi tar hand om våra kunder efter försäljning samt orderläggning och administration av orderläggning. Kundservice och orderhantering är centrala och viktiga delar i Campadres organisation. De bägge avdelningarna sammanflätas av att många av de frågor kundservice får relaterar till när produkter levereras - information som ligger inom orderadministrationen. Känner du att detta inspirerar dig att jobba med förändringsarbete i kombination med det dagliga operativ, då kommer du trivas hos oss.Du ansvarar för att leda verksamheten och målstyra de bägge avdelningarna i enighet med aktuell budget. Du ansvarar för att analysera och följa upp aktuella KPI: er. I denna rollen ansvarar du för att utveckla och optimerat de interna inköps-och kundserviceprocesserna, samt implementerar dem i aktuella team. Vidare ansvarar du för Campadres inköpsavtal och betalningsvillkor mot leverantörer samt ser till att dessa efterlevs. Du kommer ha ca 8 personer i dina team. Du rapporterar till COO. Vi söker en analytisk, initiativrik, process- och resultatorienterad person som har god förmåga att skapa och bygga ett team. Som person trivs du med arbetsuppgifter som innebär att du får ta ett stor eget ansvar. Du har lätt för att planera och organisera ditt arbete som är väldigt självständigt. Vår arbetsplats är i tuffa lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Kravprofil Analytisk förmåga 2-4 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifterFlera års vana att leda teamMycket goda kunskaper i MS OfficeEftergymnasial utbildning som är relevant till aktuell roll hos ossMeriterande kvalifikationerArbetat i Navision eller DynamicsErfarenhet inom både inköp och kundserviceErfarenheter inom logistikAnsökanSkicka ditt personliga brev och CV till:
job@campadre.com. Märk ansökan med Head of Procurement & Customer Service . Vi hanterar ansökningar löpande. Sista ansökningsdatum är 17/5 2019.
Publiceringsdatum2019-04-17Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-17
Ange följande referens när du ansöker: Head of Proc. & Customer
FöretagCampadre Scandinavia AB
KontorsadressSankt Göransgatan 63
Jobbnummer 4738914
Observera att sista ansökningsdag har passerat.