Cellbes söker Customer Service Representative
Cellbes / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cellbes i Borås,
Stockholm eller i
hela Sverige Cellbes är en av norra Europas ledande distans/e-handelsbolag och ingår i koncernen Consortio Fashion Group AB. Med huvudkontor i Borås har vi närheten kvar till rötterna, där resan började för Cellbes på 50-talet. Sortimentet tas fram med kvinnan i fokus och består av dam, herr och heminrednings produkter. Vi är stolta över att kunna erbjuda samtliga av våra egna dam- produkter i ett brett storleksutbud, från strl 34-64. Som komplement till vår egen kollektion erbjuder vi även några väl utvalda externa varumärken. Cellbes satsar på e-handel med modekonsumenten och hennes upplevelse i fokus, men säljer även sina egendesignade varumärken till över 100 butiker i Sverige och Finland. Idag omsätter Cellbes ca 550 msek och har direktförsäljning online i 9 länder, med kontor i tre av dessa, samt ett sourcingkontor i Shanghai. Med en fantastisk personalstyrka på ca 200 medarbetare har vi fortsatt vår resa till att bli ett e-handelsföretag med visionen att erbjuda e-handel i världsklass!
Ditt uppdrag:
I ditt uppdrag som Customer Service Representative ingår det bland annat att att svara på inkommande ärenden från kund, uppmärskamma uppkomna problem kring kundtjänst och föra vidare till ansvarig person och vara en del av det team som arbetar med Cellbes kund.
Du svarar på meddelande i sociala medier och på vår egen sajt och agerar support till kundtjänstagenter i enklare kundärenden. I uppdraget ingår även telefonförsäljning mot befintliga B2B kunder.
Publiceringsdatum2018-11-14KvalifikationerDu har tidigare erfarenhet inom kundservice, det är meriterande om du arbetat i ett modeföretag inom e-handelsbranschen. Som representant för Cellbes interna kundservice är det viktigt att du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift och har lätt för att använda rätt tonalitet gentemot kund, samt att du alltid låter kunden vara i fokus. Det är ett krav att du har god svenska och engelska i tal och skrift, vi ser det även meriterande om du behärskar finska i tal och skrift samt om du har erfarenhet av B2B.
Vem är du?
Du är en positiv lösningsorienterad person som förstår vikten av god service. Som Costumer Service Representative är du prestigelös, noggrann och strukturerad. Du brinner för kundrelationen och har en positiv inställning till relationsskapandet.
Vad kan vi erbjuda:
Cellbes är inne i en spännande fas av tillväxt, och vårt arbete kännetecknas av våra kärnvärden mod, driv och tillsammans. Hos oss på Cellbes arbetar vi tillsammans för att ständigt förbättra och öka kundnöjdheten, öka trivsel och arbetsglädje för våra medarbetare samt öka försäljningen och lönsamheten för bolaget. Vill du vara med på vår spännande resa? Ansök då idag!
Ytterligare information:
Tjänsten som Customer Service Representative är en avtalad visstid om 6 månader, tillträde sker enligt överenskommelse. Har du frågor kring tjänsten kan du kontakta Susanne Heed, Sales Manager på mail
susanne.heed@cellbes.se. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan snarast, dock senast 2 decemeber. Du söker tjänsten via länken:
https://www.cellbes.se/kundtjanst-foretaget-jobba-hos-oss-11779Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning till
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-02
Ange följande referens när du ansöker: 2018/69
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Heed, Sales Manager
susanne.heed@cellbes.seFöretagCellbes
AdressCellbes
Risängsgatan 4
50187 Borås
KontorsadressRisängsgatan 4
Jobbnummer 4458852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.