Byggvän AB i Östersund rekryterar Ekonomiansvarig

Experis AB / Ekonomiassistentjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige

Om företaget
Byggvän AB grundades 1986 i Jämtland och har sedan starten varit ett aktivt och väletablerat uthyrningsföretag i byggbranschen. Det geografiska arbetsområdet utgörs i huvudsak av Jämtland och Härjedalen. Vår kundkrets består i huvudsak av byggföretag, privatpersoner, hantverkare och kraftverk. Hyr byggställningar hos oss, vi kan erbjuda lösningar enligt de flesta önskemål och behov. Vårt personalteam erbjuder lång erfarenhet och hög kompetens, vilket tillsammans bidrar till att möta behoven hos de allra flesta av våra kunder. Oavsett krav eller önskemål hittar vi alltid lösningen. Hos oss står alltid våra kunders säkerhet i fokus. Vi jobbar för en god arbetsmiljö och trygghet för våra beställare där vi garanterar byggnadsställningar av hög kvalitet. Vår anläggning finns i Lugnvik utanför Östersund. I koncernen finns också Byggvän fastigheter AB och K Rejto Entreprenad. Totalt är vi ca 20 anställa.

Är du en driven och självgående person med några års erfarenhet av arbete inom ekonomi/löpande bokföring och bokslut, som också uppskattar att jobba med en del administrativa uppgifter - då kan du vara rätt person för oss! Kanske är det dig vi kan hälsa välkommen till oss på Byggvän!

Publiceringsdatum
2024-10-09

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent är du underställd Vd. Du är den som ansvarar för att sköta det löpande ekonomiska arbete vad gäller fakturering, hyresaviseringar, in-och utbetalningar, kontering och förbereder inför bokslut. Arbetet inbegriper ekonomin för de tre bolagen i koncernen. Boksluten sköts av extern part. Du tar också hand om administrativa sysslor som hantering av löner, mailkonversation, försäkringsärenden och svarar på förfrågningar från kund och samarbetspartners samt uppdaterar dokument som rör verksamheten.

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomiskt utbildning, gärna på eftergymnasial nivå, och några års erfarenhet av ekonomiskt arbete, gärna från några olika företag. Du har jobbat med löpande redovisning, månads- och årsbokslut, sköter in- och utbetalningar och övrigt som ingår i rollen. Du är van att sköta administrativa uppgifter och tar utan problem ett helhetsansvar. Som person är du trygg i din roll och van att arbeta på egen hand.

Tillsvidareanställning på heltid. Arbetet sköts på plats på företaget. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan och kontakt
Du söker tjänsten via jeffersonwells.se där du laddar upp CV och personligt brev i pdf-format. Om du har frågor är välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 alt mail annakarin.bergqvist@jeffersonwells.se

Vi jobbar med löpande urval så sök gärna tjänsten redan idag! Vi kan komma att anställa före ansökningstiden slut.

Sista ansökningsdag är: 20 oktober
Vi välkomnar din ansökan!

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "38e8738b-eaa3-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Byggvän AB

Kontakt
AnnaKarin Bergqvist
+46703772063

Jobbnummer
8945506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: